  • 11. Data: 2003-11-27 15:33:47
    Temat: Re: Odpowiedź urzędu na e-maila
    Od: "* RADIOSERVICE 39 *" <c...@p...gazeta.pl>

    "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał
    > Mam wątpliwość techniczną, nie prawną - jak sprawdzić, że mail
    > dotarł do adresata? Drugi problem, to jak adresat może udowodnić,
    > że mail do niego nie dotarł. Trzecia, to jak udowodnić, że mail
    > się wysłało, a adresat go zlikwidował... ;o)

    a co na to konfiguracja OE?
    wysylanie / zadanie raportu otrzymania / wyswietlenia?
    jesli komus zalezy, to powinien sobie odpowiednio poustawiac i tyle
    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2003-11-30 00:41:54
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "* RADIOSERVICE 39 *"
    <c...@p...gazeta.pl> ihn
    news:bq55h2$srn$1@inews.gazeta.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > a co na to konfiguracja OE?

    Nie wiem, nie używam...

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski <> ICQ: 55031994 / GG: 2259986
    "I find your lack of faith disturbing" (LV @ ANH)

  • 13. Data: 2003-11-30 00:42:52
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Robert Tomasik" <r...@g...pl> ihn
    news:bq0kq8$b9d$16@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Generalnie jest coś takiego, jak żądanie potwierdzenia. Wówczas
    > wraca Ci mail i jest on dowodem.

    Generalnie to potwierdzenie można olać, nawet wymuszone. Ode mnie
    na przykład nikt potwierdzenia nie dostanie, bo i niby czemu? Może
    dostać maila z odpowiedzią, ale to inna bajka...

    > Po za tym można sprawdzać na serwerach, co się z tym stało.

    No cóż, mail zawsze może gdzieś zniknąć, nawet przy zachowanych
    logach z serwera etc.

  • 14. Data: 2003-11-30 12:16:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No cóż, mail zawsze może gdzieś zniknąć, nawet przy zachowanych
    > logach z serwera etc.

    Wniesione na piśmie podanie również może wciąć. Czy to powód, by wnosić je
    za pośrednictwem notariusza?

  • 15. Data: 2003-11-30 21:32:59
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Robert Tomasik" <r...@g...pl> ihn
    news:bqdhae$e30$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Wniesione na piśmie podanie również może wciąć.

    Ale wnosząc zawsze staram się o otrzymanie potwierdzenia złożenia
    tego pisma na papierze, w mailu tego nie mam.

    > Czy to powód, by wnosić je za pośrednictwem notariusza?

    Jeżeli to gardłowa sprawa, to czemu nie?

  • 16. Data: 2003-12-20 16:53:53
    Temat: Re: OdpowiedĽ urzędu na e-maila
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 24 Nov 2003 12:59:56 +0100, "Jarosław Łysio"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wydaje mi się, że adres "realny" (zamieszkania lub do korespondencji) jest
    >konieczny, dlatego proponuję go zamieścić dla pewności.
    Mi 2 lata temu ministerstwo sprawiedliwosci odpisalo na zapytanie mimo
    ze nie podalem adresu domowego. Odpowiedz byla w .doc i powstawala
    jakies 25 dni od dnia zapytania.

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl

  • 17. Data: 2003-12-20 16:53:55
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 27 Nov 2003 16:33:47 +0100, "* RADIOSERVICE 39 *"
    <c...@p...gazeta.pl> wrote:

    >a co na to konfiguracja OE?
    >wysylanie / zadanie raportu otrzymania / wyswietlenia?
    >jesli komus zalezy, to powinien sobie odpowiednio poustawiac i tyle
    A odbiorca moze wyrazic zgode na potwierdzenie lub jej odmowic. Ja mam
    ustawione ze zadnych potwierdzen nie odsylam :)

    WAM
    --
    Na Sylwestra nad morze? www.nadmorze.pl