  • 1. Data: 2003-11-24 09:11:30
    Temat: 11 listopada
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

    Witam!

    Potrzebna mi jest data ustawy sejmowej gdzie ustanowiono 11 listopada
    świętem niepodległości

    Niestety nigdzie w necie nie moge tego znalesc :-(

    Z gory dzieki za pomoc.

    Pozdrawiam

    Dagger

  • 2. Data: 2003-11-24 13:41:36
    Temat: Re: 11 listopada
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Dagger wrote:
    > Potrzebna mi jest data ustawy sejmowej gdzie ustanowiono 11 listopada
    > świętem niepodległości

    USTAWA
    z dnia 15 lutego 1989 r.
    o ustanowieniu Narodowego Święta Niepodległości.

    Dla upamiętnienia rocznicy odzyskania przez Naród Polski niepodległego
    bytu państwowego oraz walk pokoleń Polaków o wolność i niepodległość
    stanowi się, co następuje:

    Art. 1. Dzień 11 listopada jest uroczystym Narodowym Świętem Niepodległości.

    Art. 2. Dzień 11 listopada jest dniem wolnym od pracy.

    Art. 3. Ustawa wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

    KG

  • 3. Data: 2003-11-24 15:05:46
    Od: "Dagger" <d...@b...pl>

> [...]
    Niepodległości.

    > Art. 2. Dzień 11 listopada jest dniem wolnym od pracy.
    >
    > Art. 3. Ustawa wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.

    Dzieki wlasnie o to mi chodzilo.