  • 1. Data: 2004-01-13 06:57:28
    Temat: Odpis Odpowiedzi na Pozew?
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Witam serdecznie!

    Na moja "Odpowiedz na Pozew" (sprawa przed Sadem Rodzinnym) otrzymalem:
    "(...) zobowiazuje Pana do przedlozenia odpisu odpowiedzi na pozew."
    Prosze o podpowiedz, jak to "ugryzdz". Chcialbym poprawnie wypelnic
    wszystkie obowiazki nalozone przez Sad.

    Pozdrawiam serdecznie :-)!!!
    PL

  • 2. Data: 2004-01-13 08:02:59
    Temat: Re: Odpis Odpowiedzi na Pozew?
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał

    > Na moja "Odpowiedz na Pozew" (sprawa przed Sadem Rodzinnym) otrzymalem:
    > "(...) zobowiazuje Pana do przedlozenia odpisu odpowiedzi na pozew."
    > Prosze o podpowiedz, jak to "ugryzdz".

    Zrób kopię swojej odpowiedzi i wyślij ją Sądowi. Z pewnością nie dołączyłeś
    do niej kopii (odpisu) dla drugiej strony, więc Sąd wzywa Cię do uzupełnenia
    tego braku.
    P.S.
    Nie zaniedbaj też dokonania tego w zakreślonym terminie.
    Pozdrawiam,
    T.

  • 3. Data: 2004-01-13 08:14:00
    Od: "PL" <p...@p...pl>

> [...]
    > tego braku.
    > P.S.
    > Nie zaniedbaj też dokonania tego w zakreślonym terminie.
    ===========
    Rozumiem, ze skladajac "Odpowiedz na Pozew" powinienem przedlozyc 2 sztuki:
    jedna dla Sadu a druga dla Strony Pozywajacej. Oczywiscie natychmiast to
    uzupelniam, ale w wezwaniu (dostarczone wczoraj: 12 stycznia 2004r.) NIE
    wyznaczono terminu (podpis Starszego Sekretarza Sadowego). Dodam tylko, ze
    termin rozprwy jest wyznaczony na jutro tj. 14 stycznia 2004r.

    Dziekuje za podpowiedz i pozdrawiam serdecznie :-)!!!
    PL

  • 4. Data: 2004-01-13 10:17:48
    Od: "---> K" <k...@s...pl>

    POnieważ masz min. 7 dni proponuję wziąc odpis odpowiedzi ze soba na
    rozprawę. Możesz go złożyc na posiedzeniu Sądu.

  • 5. Data: 2004-01-13 10:27:34
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik PL napisał:

    > Rozumiem, ze skladajac "Odpowiedz na Pozew" powinienem przedlozyc 2 sztuki:
    > jedna dla Sadu a druga dla Strony Pozywajacej.

    tak

> [...]
    > wyznaczono terminu (podpis Starszego Sekretarza Sadowego). Dodam tylko, ze
    > termin rozprwy jest wyznaczony na jutro tj. 14 stycznia 2004r.

    termin masz 7 dni, najlepiej będzie jeżeli zaniesiesz odpis na rozprawę,
    która pewnie zostanie odroczona, żeby się druga strona mogła zapoznać :)

  • 6. Data: 2004-01-13 11:17:40
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    > termin masz 7 dni, najlepiej będzie jeżeli zaniesiesz odpis na rozprawę,
    > która pewnie zostanie odroczona, żeby się druga strona mogła zapoznać :)
    Serdeczne :-))) podziekowania za wszystkie podpowiedzi!
    Pozdrawiam!
    PL