  • 1. Data: 2004-01-13 03:52:39
    Temat: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Od: "The_EaGle" <t...@t...nospam.pl>

    Ostatnio zainteresowalo sie mna WP,,,niestety. Koncze wlasnie studia na PW i
    poprzednim roku kolendarzowym skonczylem 24 lata ale bede sie bronil za miesiac,
    moze dwa.
    Mam pytanie co moze ich skutecznie zniechcecic zeby mnie nie wziasc do wojska?
    Mam wlasna firme, zatrudniam dwie osoby w tym jedna na stale, do tego pracuje od
    ponad roku w firmie informatycznej. Za zadne skarby nie chce isc w kamasze.
    Mam w zwiazku z tym pytanie czy zanim skoncze te studia na PW moge zapisac sie na
    jakas metalurgie i czy inne cholerstwo. :)
    Pytanie tylko czy jak im przyniose swistek ze zaczalem studia kolejne to to cos da?
    Jak mozna to przesunac w czasie?

    Pozdrawiam

    Rafa?

  • 2. Data: 2004-01-13 08:38:04
    Temat: Re: Wojsko Polskie wzywa :-(((
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Pytanie tylko czy jak im przyniose swistek ze zaczalem studia kolejne to
    to cos da?
    > Jak mozna to przesunac w czasie?

    U jak jestes z Polibudy to sie boj, bo oni lubia brac z technicznych uczelni
    ;p

    Mozesz wniesc o zmiane kategorii. Musisz tylko miec jakies papiery (np. na
    przewlekle stany zapalne w zatokach). Poszukaj Rozporzadzenia ministra
    Obrony Narodowej z dnia 10.06.1992 w sprawie zasad okreslania zdolnosci do
    czynnej sluzby wojskowej oraz wlasciwosci i trybu postepowania wojskowych
    komisji lekarskich w tych sprawach.
    Komisje uwielbiaja korzystac z tego rozporzadzenia.
    Tu masz dzienniki, jesli nie znajdziesz tekstu ujednoliconego:
    Dz.U.92.57.278
    Dz.U.94.31.113

    Albo zacznij drugi kierunek, wtedy sie odczepia na jakis czas. Za to
    bedziesz mial mozliwosc odwalenia wojska na studiach. W zeszlym roku
    wprowadzili program zaliczania wojska dla studentow 2. roku. Po semestrze
    wykladow kandydaci na rezerwowych zdaja egzamin (z Przysposobienia
    Obronnego, Wojskowego, czy cholera wie czego). Po jego zaliczeniu maja do
    wyboru: automatyczne przeniesienie do rezerwy w stopniu szeregowca, a dla
    ambitnych 6 tygodniowy kurs, a po nim rezerwa w stopniu podoficerskim.

    --
    wsw

  • 3. Data: 2004-01-13 09:26:08
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>

    Użytkownik "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > U jak jestes z Polibudy to sie boj, bo oni lubia brac z technicznych
    uczelni
    > ;p

    To teraz dla odmiany pojde na polonistyke ;))

> [...]
    > Komisje uwielbiaja korzystac z tego rozporzadzenia.
    > Tu masz dzienniki, jesli nie znajdziesz tekstu ujednoliconego:

    OK zaraz bede patrzył thx

> [...]
    > wyboru: automatyczne przeniesienie do rezerwy w stopniu szeregowca, a dla
    > ambitnych 6 tygodniowy kurs, a po nim rezerwa w stopniu podoficerskim.

    Ambitny jezeli chodzi o sluzbe wojskowa nie jestem :) chce zeby dali mi
    spokuj i tyle, pewnie jak ogromna wiekszosc ludzi po studiach.

    Zastanawia mnie tylko jedna kwestia. Z tego co wiem moga mnie powolac 18
    miesiecy po aboslutorium.Skoro tak jak bym sie zapisal na mgr uzupelniajace
    po obronie na 2 lata to juz mnie nie wezma? To by mi bylo bardzo na reke i
    tak mialem drugi kierunek skonczyc a tak bede mial dodatkowo motywacje :)

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 4. Data: 2004-01-13 10:43:37
    Od: "AbeS" <a...@n...siec2000.com.pl>

    Użytkownik "The_EaGle" napisał w wiadomości

    [ciach] opis problemu.

    Zawsze mozna sie wymeldowac ze stalego pobytu.
    A co za tym idzie nie moga Cie odnalezc... :)
    Zawsze jest to jakies wyjscie.
    Zycze udanej ucieczki przed WP :)

    Pozdrawiam
    AbeS
    NRG Group Member

  • 5. Data: 2004-01-13 10:54:31
    Od: "WSW" <w...@W...TO.poczta.onet.pl>

    > Zawsze mozna sie wymeldowac ze stalego pobytu.
    > A co za tym idzie nie moga Cie odnalezc... :)
    > Zawsze jest to jakies wyjscie.

    Mozna zwiac za granice :]
    Albo wniesc o zmiane kategorii, podeprzec sie jakimis marnymi papierami, ale
    za to zgrywac pedala (np. pomalowac sobie paznokcie u stop) ;>

    --
    wsw

  • 6. Data: 2004-01-13 12:57:31
    Od: "Albercik" <l...@w...pl>

> [...]
    > jakas metalurgie i czy inne cholerstwo. :)
    > Pytanie tylko czy jak im przyniose swistek ze zaczalem studia kolejne to

    Ostatnio o mnie sie rowniez upomnieli - pod koniec roku. Zadzwonilem aby
    wyjasnic (mam 25 lat i rowniez koncze studia) - pan powiedzial ze jesli
    skonczylem lub mam absolutorium (a mam - bo z pisaniem pracy bujam sie juz
    prawie rok) to przeniosa mnie do rezerwy - i ze chodzilo tylko o
    zaswiadczenie. I faktycznie - dzisiaj przyszlo pismo ze jestem przeniesiony
    do rezerwy.
    Poniewaz ostatnio chyba przez 2 czy 3 lata podpisywana jest ustawa o
    przenosinach do rezerwy absolwentow itp to oni tez chca miec Ciebie z glowy.
    Wiec wydaje mi sie ze na sile Cie nie wezma - Wojsko nadmiar kasy jakos nie
    narzeka a o ile wiem żołd studentow czy absolwentow jest wyzszy niz osob bez
    wyzszego wyksztalcenia.

    Lepiej wiec zadzwon i wyjasnij o co im chodzi.

    Pozdrawiam
    Albercik

  • 7. Data: 2004-01-13 13:12:46
    Od: "Przemo P" <p...@o...pl>

    a działa jeszcze tatuaż w miejscu widocznym
    (np. na czole napis "nienawidzę wojska" :)
    kiedyś taki delikwent był określany mianem twarzowca i miał spokój :)
    teraz są chyba takie tatuaże co same schodzą - rzecz jasna po paru latach bo
    te z gum do żucia się nie nadają...

    Pozdrawiam
    Przemo

  • 8. Data: 2004-01-13 14:47:05
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>

    Użytkownik "Albercik" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Lepiej wiec zadzwon i wyjasnij o co im chodzi.

    Wlasnie bylem osobiscie , podobno maja ze mna problem bo ja nie mam jeszcze
    absolutorium a mam miec do konca stycznia/lutego a to wg nich nie jest do
    konca 2003 wiec nie wiedza co ze mna zrobic... Sam komendant do mnie juz
    dzwonil i pytal sie jak tam studia odpowiedziałem ze OK :) ale jeszcze ich
    nie skonczylem...
    Jak mi przysla bilet wzywajacy mnie do woja zanim sie obronoe to wynosze sie
    do innego miasta :) moze mnie nie znajda :)

    Rafał

  • 9. Data: 2004-01-13 14:52:11
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    albo sie hajtnij....bedziesz jedyny zywiciel rodziny i sie odczepią

  • 10. Data: 2004-01-13 16:17:49
    Od: "The_EaGle" <t...@t...usunto.pl>

    Użytkownik "Pawcio" <1...@w...pl> napisał w wiadomości
    > albo sie hajtnij....bedziesz jedyny zywiciel rodziny i sie odczepią

    Musze to powiedziec mojej dziewczynie:
    "Sluchac dosc tego chodzenia musze sie ożenic, z toba lub z inna "
    Nie wiem czy ja pierwszy bym parskał smiechem czy ona ;)

    BTW. Mam nadzieje ze rok 2004 tez przeniosa do rezerwy
    Pozdr.

    Rafał