  • 1. Data: 2002-11-05 12:48:23
    Temat: zdanie obowiazkow w pracy
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    witam
    czy ktos sioe orientuje jak ma wygladac pismo dotyczace zdania obowiazkow w
    pracy po wygasnieciu uowy?
    wiem ze mam cos o telefonie, komputerze napisac, chociaz niczego nie
    podpisywalam
    nie wiem jak napisac... pomozcie prosze
    kaska

  • 2. Data: 2002-11-05 13:09:57
    Temat: Odp: zdanie obowiazkow w pracy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq8epr$64k$...@s...futuro.pl...
> [...]
    > pracy po wygasnieciu uowy?
    > wiem ze mam cos o telefonie, komputerze napisac, chociaz niczego nie

    to jest protokół zdawczo - odbiorczy i nie powinnaś sama tego robić szef
    powinien co do sr.trwałych powołac komisje w skład,której wchodzi księgowa
    .pracownik zdajacy i pracownik przyjmujący...
    a co do obowiązków uczynisz to sama zaznaczajac to w treści protokołu...np.

    Protokół zdawczo - odbiorczy
    Z przekazania magazynu dowodów rzeczowych w dniu.....
    przez komisje w składzie:
    Ksiegowy .........................
    pracownik zdajacy...............
    pracownik przyjmujacy ...............

    Komisja w powyższym składzie na podst. ksiegi dowodow rzeczowych oraz
    dokumentacji z przyjecia ustaliła nastepujacy stan
    faktyczny niezlikwidowanych pozycji i dowodow rzeczowych
    na dzien ............
    Ponadto obowiązki na stanowisku ...............przekazano ( tu nazwisko
    osoby przyjmujacej)

    i tu wypiszesz wszystkie sr.trwałe i nietrwałe

    eh tak w skrócie może Ci sie przyda :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-05 16:36:03
    Od: "KaskA" <k...@t...pl>

    dziekuje za odpowiedz ale moze mi jeszcze cos podpowiesz
    pracowalam w biurze podrozy
    wiec co ja mam zdawac?
    szef sie oburzyl ze nie przekazalam obowiazkow
    czy to co innego?
    kaska
    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq8fnt$h35$...@a...dialog.net.pl...

  • 4. Data: 2002-11-05 16:50:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik KaskA <k...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aq8s4t$cv5$...@s...futuro.pl...
    > dziekuje za odpowiedz ale moze mi jeszcze cos podpowiesz
    > pracowalam w biurze podrozy
    > wiec co ja mam zdawac?
    > szef sie oburzyl ze nie przekazalam obowiazkow
    > czy to co innego?

    tak to jest z szefami, sam tego nie może zrobić bo pewnie niecałkiem zna sie
    na robocie i szczęsliwy byłby gdybyś przeszkoliła nową sikse ...ale taki
    spis możesz mu zrobić a nowej/nowemu możesz pokazać gdzie leżą
    katalogi,foldery ,druki związane z rezerwacją ,czy oplatami i całą tą
    resztę,którą się zajmowałaś...biurko wysprzatane itp...
    zazwyczaj idzie im o to by pracownik odchodzący prawie,że przeszkolił nowego
    wraz z oddaniem tego czego sam używał...
    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-05 16:52:57
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > pracowalam w biurze podrozy
    > wiec co ja mam zdawac?
    > szef sie oburzyl ze nie przekazalam obowiazkow

    a jeszcze jedno pewnie miałaś lub prawdopodobnie nie miałaś zakresu
    powierzonych Tobie obowiązków jak znam życie to robi sie wszystko ale jeśli
    miałaś to wg. tego zakresu byłoby Tobie łatwiej przekazać jej obowiązki czym
    się zajmowałaś....

    Sandra