  • 1. Data: 2003-06-25 17:31:27
    Temat: renta rodzinna
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    witam serdecznie i prosze o pomoc!!!
    czy jezeli ooba pobierajaca rente rodzinna po zmarlej matce i studiujaca
    popelni sobie slub czyli wejdzie w zwiazek malzenski traci prawo do
    renty???? prosze o podstawe prawno bo ja niestety nie moge tego znalesc a
    slysze bardzo rozne scenariusze i niewiem co robic.
    z gory wielkie dzieki za pomoc
    pozdrawiam

    Im mniej wiesz tym ważniejsze wydaje Ci się to co wiesz!!!
    NASH

  • 2. Data: 2003-06-25 19:32:50
    Temat: Odp: renta rodzinna
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    > czy jezeli ooba pobierajaca rente rodzinna po zmarlej matce i studiujaca
    > popelni sobie slub czyli wejdzie w zwiazek malzenski traci prawo do
    > renty????

    nie

    >prosze o podstawe prawno

    nieznam podstawy prawnej, ale znam takie conajmniej dwie osoby

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-06-25 21:14:00
    Temat: Re: renta rodzinna
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

    | nie

    | nieznam podstawy prawnej, ale znam takie conajmniej dwie osoby

    art.68 ustawy o emeryturach i rentach z FUS

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-06-26 08:05:57
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Oberfeldkurat <o...@u...gazeta.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bdd3b0$gt9$...@i...gazeta.pl...
    > art.68 ustawy o emeryturach i rentach z FUS

    nie byłabym pewna co do powyższego dla osoby zamęznej

    Sandra

  • 5. Data: 2003-06-26 09:00:03
    Od: "xmarcel" <x...@n...gazeta.pl>

    > nie byłabym pewna co do powyższego dla osoby zamęznej

    a jednak.........