  • 1. Data: 2004-09-23 14:02:56
    Temat: posiadanie i moc dowodowa pustej lufki
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Witam,

    Czy znalezenie przez policji pustej lufki szklanej (ale ze sladami
    okopcenia) jest
    wystarczajacym dowodem i czy moze uzasadniac zarzut "posiadania" narkotykow?

    Mikroosady na lufce moga sie kwalifikowac na posiadanie?

    Slyszalem o dosc dziwnych rzeczach:

    - znalezli u znajomego pusta okopcona lufke
    - zatrzymali go na 48 g z przedluzeniem na 72
    -prokurator powiedzial mu, ze maja ekspertyze lufki i odpowiada za
    "narkotyki" jak sie wyrazil
    - prokurator powiedzial cos o jakiejs komisji co oceni sprawe
    - prokurator zaproponowal ze nie bedzie sprawy w sadzie jesli przez 3
    miesiace bedzie
    wykonywal prace spolecznie uzyteczna

    No i co Wy na to ?

    pozdrawiam
    mdr

  • 2. Data: 2004-09-23 14:19:55
    Temat: Re: posiadanie i moc dowodowa pustej lufki
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Uzyttkownik NEW <n...@w...pl> w poscie news:ciul2d$ki3$2@news.onet.pl
    napisal, co nastepuje:

    > Witam,
    >
    > Czy znalezenie przez policji pustej lufki szklanej (ale ze sladami
    > okopcenia)

    A czy skladal jakies wyjasnienia ("znalazlem te lufke, spodobala mi sie
    ona") ?

    > Mikroosady na lufce moga sie kwalifikowac na posiadanie?
    >
    > Slyszalem o dosc dziwnych rzeczach:
    >
    > - znalezli u znajomego pusta okopcona lufke
    > - zatrzymali go na 48 g z przedluzeniem na 72

    Czy Sad wydal postanowienie o niezastosowaniu aresztu tymczasowego ?

    > - prokurator powiedzial cos o jakiejs komisji co oceni sprawe

    komisji ? - o kiedy to w K.P.K. komisje wydaja opinie (moze chodzi o
    ekspertyzy bieglych)

    > - prokurator zaproponowal ze nie bedzie sprawy w sadzie jesli przez 3
    > miesiace bedzie
    > wykonywal prace spolecznie uzyteczna

    Moze sugeruje dobrowolne poddanie sie karze i wyrok kary ograniczenia
    wolnosci... - z takimi dowodami, nie sadze.
    Trzeba isc w zaparte, a sprawa zostanie umorzona.

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Wirtualna kancelaria korepetytorska i konsultacyjna.
    Korepetycje i konsultacje przez telefon.

  • 3. Data: 2004-09-23 15:10:53
    Temat: Odp: posiadanie i moc dowodowa pustej lufki
    Od: "NEW" <n...@w...pl>

    Użytkownik SDD <s...@t...wszechwiedza.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ciulr1$dhj$...@n...onet.pl...

    > A czy skladal jakies wyjasnienia ("znalazlem te lufke, spodobala mi sie
    > ona") ?

    Wyjasnil ze znalazl na ulicy.

    > Czy Sad wydal postanowienie o niezastosowaniu aresztu tymczasowego ?

    Wlasnie nie rozumiem o co chodzi. Bez tymczasowego areszt. powinien byc
    zwolniony jak sadze
    po 48 g. a nie 72.

    > Moze sugeruje dobrowolne poddanie sie karze i wyrok kary ograniczenia
    > wolnosci... - z takimi dowodami, nie sadze.

    W trybie wniosku do sadu o warunkowe umorzenie? (o ile pamietem jesli dowody
    sa niezbite)

    Jesli lufka z mikrosladami moze byc uznana za posiadanie to moga jednak nie
    umorzyc..
    Czy posiadanie ilosci sladowych na lufce moze byc relewantne?
    Czy na podstawie takiego dowodu sad poszlakowo moze skazac?

    pozdarwiam
    mdr