  • 1. Data: 2004-09-23 13:21:26
    Temat: gadu-gadu GSM
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Sprawa wyglada tak. Wszedlem na strone gadu gsm, gdzie oferuja
    komunikator do telefonu, 2 krotnie wysylalem smsa, jednak nic nie
    otrzymalem.
    (o pomylce nie ma mowy, zwlaszzca za drugim razem), wyslalem im maila ze
    jezeli w przeciagu
    24 godzin nie odpisza mi, ide zglosic na policje wyludzenie.
    (oczywiscie w najblizszym bilingu bede miec "dowod")

    No i minal chyba tydzien. Sprawy groszowe, ale nie dam sobie w ..

    Jak wyglada zgloszenie takiej "drobnostki", mam isc na komisariat i jakis
    druczek wypelnic? (wzor?)
    POjawialy sie na grupie informacje ze policja przyjumuje zgloszenia
    powyzej pewnej kwoty,
    glownie dlatego sie pytam.

    "szanuj klienta swego bo mozesz nie miec zadnego"

    P.

    Ps.
    o federacji konsumentow prosze teraz nie pisac,
    tam swoja droga pojdzie, ale to w okolicach stycznia (razem z allegro :)

  • 2. Data: 2004-09-23 15:04:34
    Temat: Re: gadu-gadu GSM
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 23 Sep 2004 15:21:26 +0200, Przemek R. naskrobał(a):

> [...]
    > druczek wypelnic? (wzor?)
    > POjawialy sie na grupie informacje ze policja przyjumuje zgloszenia

    Policje sobie daruj bo i tak niewiele wskórasz. Ewentualnie pozew do sądu
    o spełnienie świadcznia ? :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-23 15:22:35
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Policje sobie daruj bo i tak niewiele wskórasz. Ewentualnie pozew do
    sądu
    > o spełnienie świadcznia ? :>

    wolalbym bardziej zestresowac osoby za to odpowiedzialne. :-) (jezeli
    tylko jest to mozliwe)

    P.

  • 4. Data: 2004-09-26 11:02:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    Policja ma obowiązek przyjąć każde zgłoszenie. A sens składania jest
    ograniczony do CZYNÓW ZABRONIONYCH, bo reszta zostanie umorzona, albo nawet
    spotkasz się z odmową wszczęcia.

    Z tym, że w tym wypadku, to raczej jakieś nieporozumienie, niż oszustwo.
    Spróbuj wysłać do nich pismo. Choćby poprzez złożenie go za pokwitowaniem w
    jakimś salonie (darmowe potwierdzenie doręczenia). Podejrzewam, że może
    chodzić o jakiś kłopot techniczny. Myślę, że dystrybucja jest obsługiwana
    automatycznie. Być może jest jakiś błąd w skrypcie. Nie podejrzewam, by GSM
    celowo oszukiwało na takie drobne kwoty klientów. Za dużo mają do stracenia.
    Spróbuj zadzwonić do BOK.

    Gdyby jednak się okazało, że odpowiedzi nie otrzymujesz, a na fakturze jest
    faktycznie zapłata, to możesz powiadomić organa ścigania o oszustwie. Jest
    to przestępstwo niezależnie od kwoty. Ale, by nie zostało przez prokuratora
    potraktowane jako "znikoma szkodliwość społeczna", to musisz wykazać, ze Ty
    zrobiłeś wszystko, by to wyjaśnić. Tak więc pewien ze dwa pisma z
    potwierdzeniem doręczenia bez odpowiedzi, albo z bzdurną odpowiedzią.