  • 1. Data: 2002-11-14 16:03:48
    Temat: pomocy - wlezli mi na hipoteke
    Od: "miro" <m...@t...pl>

    Witam.
    W związku z zaleglosciami w zus-ie na kw. 7.700 pln otrzymalem
    zawiadomienie z sądu
    o wpisie w KW - hipoteka przymusowa kaucyjna do kwoty...itd (jest to kwota
    kilku procent wartosci nieruchomości)
    (aktualnie czekam na decyzje restrukturyzacyjną w zusie - dlatego
    wstrzymalem sie z zaplaceniem calej kwoty)
    Mam pytanie:
    1. Czy powinienem sie odwolac od tej decyzji
    2. Z czym wiąże się taki wpis do KW - czy zus może próbować sprzedać
    nieruchomosc aby odzyskać swoje pieniądze?
    3. Czy ktos miał podobny przypadek?

    Proszę o poradę.
    Miro.

  • 2. Data: 2002-11-14 22:01:26
    Temat: Odp: pomocy - wlezli mi na hipoteke
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik miro <m...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ar0hgg$m43$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > 2. Z czym wiąże się taki wpis do KW - czy zus może próbować sprzedać
    > nieruchomosc aby odzyskać swoje pieniądze?

    a archiwum wiele pisalam na temat co może ZUS