  • 1. Data: 2002-09-06 12:44:46
    Temat: Uznanie ojcostwa.
    Od: Viola <v...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    Formalnie jestem mezatka w trakcie rozwodu. Za 3 miesiace ma sie urodzic
    moje dziecko z aktulanym partnerem. Chcielibysmy alby mialo nazwisko ojca.
    Co zrobic aby biologiczny ojciec mogl je uznac za swoje (bo z tego co mi
    wiadomo bedzie nosilo nazwisko mojego meza). Czy mozna te sprawy zalatwic
    przed urodzeniem dziecka i najlepiej bez badan ?

    pozdrawiam

    Viola.

  • 2. Data: 2002-09-06 12:59:48
    Temat: Odp: Uznanie ojcostwa.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Viola <v...@p...neostrada.pl> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:ala814$8b4$...@n...tpi.pl...

    najprosciej zrzeczenie w innym przypadku zaprzeczenie a pozniej uznanie ...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-09-06 20:07:32
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > wiadomo bedzie nosilo nazwisko mojego meza). Czy mozna te sprawy zalatwic
    > przed urodzeniem dziecka i najlepiej bez badan ?

    zeby uznac dziecko nalezy wpierw zaprzeczyc ojcostwo twojego obecnego
    meza...

    Sandra