    From: "NEW" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Reklamacja u operatora telefonicznego
    Date: Sat, 20 Nov 2004 21:36:17 +0100
    Sender: p...@p...onet.pl@bdt84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik Wirtualna <w...@s...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cnnpfg$rbe$...@n...news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tapio" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w dniu 18.11.2004

    > nie - patrz mój drugi post

    > jest to potwierdzenie nadania, ale nie jest to potwierdzenie złożenia
    > reklamacji - oświadczenie musisz doręczyć (tu potrzebna jest zwrotka
    > (potwierdzenie odbioru)).

    No wlasnie..
    Zwykle stosuje sie tylko polecony/potwierdzenie nadania.
    Prosze zobaczyc art. w Przegladzie Sadowym z wrzesnia.

    Mnie natomiast interesuje (tak troche po dzieciecemu..) ze przeciez mozna
    wyslac z potwierdzeniem nadania (odbioru) cokolwiek np. pusta kartke, z
    ktorej odbiorca wcale nie dowie sie o zadnej reklamacji, a na nasz korzysc
    bedzie plynal termin od ustosunkowania sie..
    Moze przeprowadzac dowod na to ze dostal biala kartke :), ale jak Wy to
    widzicie w praktyce?

    pozdrawiam
    mdr