  • Data: 2003-06-11 23:11:29
    Temat: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news <k...@4...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bc8c5v$vca$...@s...atcom.net.pl...
    > Nie rozumiem Cie Sandra, czemu z gory zakladasz ze to ojciec jest "ten
    zly"
    > ???

    nie zakładam odpisałam tylko jakie są możliwości a co do praktyki to wierz
    mi ,że nie jest wskazane wbrew woli całej tej sytuacji kiedy dziecko jest
    wychowywane przez matke, jest z matką , jest tego świadome ,ze cos sie
    dzieje miedzy rodzicami ...dzieci to dobrzy obserwatorzy i takim
    postępowaniem może ojciec skrzywdzic bardziej juz skrzydzone dziecko
    ...uważam ,że matka w tej sytuacji powinna sie jesli jest taka mozliwość
    dogadać sie z ojcem w innym wypadku pozostaje jej sąd jesli będzie sytuacja
    wskazywała na to,że może dojść do czegoś gorszego w psychice dziecka ...

    A moze to matka stwarza problemy i nie daje mozliwosci ojcu spotykania
    > sie z pociecha i tylko taka metoda jak odebranie dziecka z przedszkola
    daje
    > mu taka mozliwosc...

    być może nie neguje tego i tu powinna się również zastanowić czy dobrze
    czyni by nie krzywdzić dziecka , nie powinna traktowac dziecka jak monety
    przetargowej bo w pozniejszym czasie zemsci sie to na niej choc dzisiaj jest
    tego moze w pełni nieswiadoma ...tylko rozsądne postępowanie da efekty
    prawidłowego wychowania dziecka ale to do niej bedzie nalezała decyzja jak
    postąpi ...

    ktos pyta odpowiadam... nie mi jest osądzać ... mysle ,ze nie pomyliłam
    grup jak będę chciała sobie podyskutować kto jest winny ,zły to wejde na
    grupe właściwą

    pozdrawiam
    Sandra