  • Data: 2003-06-13 07:16:45
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <S...@w...pl> popełnił 13 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bcb309$m4p$1@absinth.dialog.net.pl:

    > a dlaczego nie :-) dla niektórych mogą być płytkie to mnie raczej nie
    > obraża
    >:-)
    Szczerze? Przeczytałem, że _trochę_obok_ tematu i sondy głębokościowej
    nawet nie zapuszczałeme ;))

    > wnioskowac można o wszystko ...
    I sąd może jak uzna/zechce/przychyli się
    lub sąd nie ma takiej możliwości - o to pytałem.
    jednak jak nie przedstawi sie konkretnych

    > j.w same domysły nie moga spowodowac ograniczen ...
    > ...jaki byś przedstawił dowód na poparcie swojego wniosku?
    Uff, jednak taki wniosek trzeba mocno uprawdopodobnić.
    W innym miejscu np. zaatakowana ofiara może tylko subiektywnie poczuć
    zagrożenie, tu jak twierdzisz jest inaczej. Chyba to dobrze?

    --
    pozdro
    poreba