  • Data: 2003-06-12 23:39:01
    Temat: Odp: Odp: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: "Sandra" <S...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik poreba <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:X...@2...7.19.11..
    .
    > Pomijam bez komentarza Twoje przemyślenia socjologiczno-pedagogiczne na
    > temat stworzonej przeze mnie hipotetycznej sytuacji.
    > Nie dlatego, broń Boże! żebym je uważał za płytkie,

    a dlaczego nie :-) dla niektórych mogą być płytkie to mnie raczej nie obraża
    :-)

    > ale dlatego że nie wyczerpują mojej ciekawości na temat,
    > czy możliwe jest ograniczenie kontaktów rodzica No1 z małoletnim w
    > przypadku przeświadczenia rodzica No2 o MOŻLIWOŚCI np. rajdu tego
    > pierwszego za ocean (inne przypadki, zapewne bardziej czy mniej realne
    > można wymyślić)

    wnioskowac można o wszystko jednak jak nie przedstawi sie konkretnych
    dowodów to małe szanse są na ograniczenie władzy z powodu wymysłów

    > Ale prawo chyba przewiduje takie okoliczności?
    > Pisałaś, że "sytuacje może uregulować sąd rodzinny w sprawie o
    uregulowanie
    > kontaktów z małoletnim na wniosek rodzica".
    > Może w takiej hipotetycznej sytuacji, czy nie?!

    j.w same domysły nie moga spowodowac ograniczen lub tez dachem ustalen
    kontaktów ...jaki byś przedstawił dowód na poparcie swojego wniosku?

    Sandra