  • Data: 2003-06-12 12:03:59
    Temat: Re: Odp: Pomocy ! Pilne !!! - prawo rodzinne
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Sandra" <S...@w...pl> popełnił 11 cze 2003 na pl.soc.prawo utwór
    news:bc88eb$43o$1@absinth.dialog.net.pl:

    > oczywiście tą sytuacje może uregulować sąd rodzinny w sprawie o
    > uregulowanie kontaktów z małoletnim na wniosek rodzica
    A czy podobne uregulowania przez sąd są możliwe również w przypadku gdy
    rozwodu nie ma, rodzice zamieszkują razem, rodzic nie zagraża małoletniemu
    - bezpośrednią opiekę rodzicielską wykonują obydwoje rodzice.
    Realnosć sytuacji? Przychodzą mi do głowy np. obawy
    (BTW jak to upradwopodobnić?) jednego z małżonków, że drugi zamierza się
    wynieść z dzieckiem do ciepłych krajów. Inne zapewne też do wymyślenia.
    ?

    --
    pozdro
    poreba