  • 1. Data: 2004-08-09 11:47:10
    Temat: problem z umową
    Od: ctalkep <a...@n...ma>

    Chodzi o to że na umowie jest adres pod którym mieszkam (od 7 lat) a nie
    ten który jest w dowodzie wpisany. To samo miasto tylko ulice inne.
    Jakieś 4 lata temu musiałem zmienić adres zameldowania i teraz podczas
    spisywania umowy nawet nie pomyślałem a tym. Cała sprawa wyszła dopiero
    po wizycie w urzędzie komunikacji, w urzędzie celnym i skarbowym nic o
    tym nie powiedzieli (wszystkie dane spisali z dowodu).

    Chciałbym was zapytać czy można to jakoś odkręcić. W urzędzie
    komunikacji powiedzieli mi że musze jechać do niemca żeby umowe nową
    napisać, ale z tym może być spory problem. U notariusza sie powiedzieli
    żeby dać do umowy jakiś aneks. Nie wiem jak to jest, czy można normalnie
    przekreślić wpisany adres i dopisać ten z dowodu? Ktoś mi powiedział że
    powinienem iść po jakieś zaświadczenie że mieszkam pod tym adresem co na
    umowie od kilku lat i że moge go wpisywać, ale nie wiem czy takie coś
    przejdzie. Możnaby też próbować podrobić umowe, ale tu nie wiem czy nie
    wkopie sie jeszcze bardziej. Możecie mi coś poradzić (oprócz ponownego
    wyjazdu do niemiec)?

  • 2. Data: 2004-08-09 11:55:53
    Temat: Odp: problem z umową
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Kontaktuj się z urzędem korespondencyjnie, albo nie gadaj z panią w okienku
    tylko proś kierownika urzędu.

    Chodzi o to, by decyzję odmowną wydali na pismie, a nie gadali bzdury ( a
    oczywiście decyzji takiej nie wydadzą, bo miejsce zamieszkania nie ma
    znaczenia, a gdyby nawet to się odwołasz i w końcu uzyskasz to co chcesz ).

    brett

  • 3. Data: 2004-08-09 13:25:38
    Temat: Re: Odp: problem z umową
    Od: ctalkep <f...@d...hjh>

    Dnia Mon, 9 Aug 2004 13:55:53 +0200, brett napisał(a):

> [...]
    > oczywiście decyzji takiej nie wydadzą, bo miejsce zamieszkania nie ma
    > znaczenia, a gdyby nawet to się odwołasz i w końcu uzyskasz to co chcesz ).

    Jest taka sprawa że dziewczyna wziela ode mnie wszystkie papiery tak jak
    są i zarejstruje mi samochód ale powiedziała że wciągu miesiąca mam
    dostarczyć dobrą umowe. Chyba dowodu nie przedłuży jak nie dam?

  • 4. Data: 2004-08-10 08:20:37
    Temat: Odp: Odp: problem z umową
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Jest taka sprawa że dziewczyna wziela ode mnie wszystkie papiery

    dziewczyna t.j. urzędniczka?

    tak jak są i zarejstruje mi samochód ale powiedziała że wciągu miesiąca mam
    dostarczyć dobrą umowe.

    to się nie liczy co urzędniczka sobie gada. Jak coś chce, ma cię wezwać na
    piśmie

    Proponuję już teraz słać do urzędu skargi na opieszałość, wnioski o
    przyspieszenie sprawy, zapytania, czemu siętak guzdrząz tym samochodem itp.

    I nie gadać osobiście, tylko na pismie. Na piśmie będą się bali takie
    głupoty opowiadać, że masz im noweą umowę zrobić.

    brett

  • 5. Data: 2004-08-10 09:07:15
    Temat: Re: Odp: Odp: problem z umową
    Od: ctalkep <f...@d...hjh>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 10:20:37 +0200, brett napisał(a):

    > Jest taka sprawa że dziewczyna wziela ode mnie wszystkie papiery
    >
    > dziewczyna t.j. urzędniczka?

    tak urzedniczka

> [...]
    >
    > I nie gadać osobiście, tylko na pismie. Na piśmie będą się bali takie
    > głupoty opowiadać, że masz im noweą umowę zrobić.

    Byłem dzisiaj u kierowniczki urzędu i powiedziała mi że mam jechać do
    niemca żeby korekte podpisał albo wysłać pocztą i czekać aż odeśle mi
    podpisaną bo inaczej mi nie przedłużą dowodu. Powiedziała mi też że moge
    złożyć jakieś pismo w związku z tą sprawą ale to i tak idzie do tej
    kierowniczki. Jedyne co zostaje zrobić to chyba do starosty osobiście
    się przejść. Jakie przepisy dotyczą takich spraw, KC czy kodeks jakiś
    inny?

  • 6. Data: 2004-08-10 10:15:28
    Temat: Odp: Odp: Odp: problem z umową
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

> [...]
    i tak idzie do tej
    > kierowniczki. Jedyne co zostaje zrobić to chyba do starosty osobiście się

    złóż pismo jak do tej pory tego nie zrobiłeś. Odwołaj się od negastynwej
    decyzji

    Jakie przepisy dotyczą takich spraw, KC czy kodeks jakiś
    > inny?

    Prawo o ruchu drogowym czy coś w tym stylu + kodeks postepowania
    administracyjnego

    brett

  • 7. Data: 2004-08-10 16:00:43
    Temat: Re: Odp: Odp: Odp: problem z umową
    Od: ctalkep <f...@d...hjh>

    Dnia Tue, 10 Aug 2004 12:15:28 +0200, brett napisał(a):

> [...]
    > i tak idzie do tej
    > przejść.
    >
    > złóż pismo jak do tej pory tego nie zrobiłeś. Odwołaj się od negastynwej

    Do kogo to pismo ma być? Do starosty?

  • 8. Data: 2004-08-11 11:22:00
    Od: ctalkep <f...@d...hjh>

> [...]

    > i tak idzie do tej
    > przejść.
    >
    > złóż pismo jak do tej pory tego nie zrobiłeś. Odwołaj się od negastynwej

    Mam pytanie, jeśli niemiec przefaxowałby do mnie poprawioną umowe to
    przeszłoby takie coś w urzędzie?

  • 9. Data: 2004-08-12 07:49:02
    Od: ctalkep <f...@d...hjh>

> [...]

    > i tak idzie do tej
    > przejść.
    >
    > złóż pismo jak do tej pory tego nie zrobiłeś. Odwołaj się od negastynwej

    Byłem u sekretarza to mnie facet opierdzielił. Powiedział że moge sobie
    składać pisma i sie odwoływać ale i tak mi nie zarejestrują. Że tylko
    czekałbym kika miesięcy a i tak dostane decyzje odmowną.