  • 11. Data: 2003-11-02 12:31:10
    Temat: Re: Licze na szybka opowiedz !!!
    Od: m...@p...onet.pl

    Ona na przesluchaniu sie wypiera i nie przyznaje sie, ze to ona. Chodzi mi tez o
    to czy oni moga tylko na podstawie przypuszczenia robic takie rzeczy i czy nie
    ma w tym wypadku jakiegos okresu przedawnienia to wydarzyo sie w sierpniu a
    dopiero w tamtym tygodniu sie u niej pojawili.

  • 12. Data: 2003-11-02 14:40:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Przedawnienie wynosi rok na wszczęcie i dwa lata na ściganie, więc się nie
    przedawniło.

    Nie mam zielonego pojęcia jakimi dowodami dysponuje policja, więc trudno
    mi polemizować. Może tam jest albo była kamera jakiegoś monitoringu.
    Wówczas porównają zapis ze zdjęciem. Może dla tego to trwało tak długo, że
    uzyskiwali najpierw zapis kamery a później jej zdjęcie z biura ewidencji
    ludności, by porównać. No bo z reguły, to widząc osobę nalepiającą reagują
    od razu i mandatem. Ewentualnie inne rozwiązanie, że któryś z policjantów
    znał dziewczynę osobiście. Wówczas nie musiał podchodzić i jego zeznanie
    przed sądem raczej wystarczy, tym bardziej, że numer telefonu z ogłoszenia
    się zgadza.

    Zresztą jak rozumiem na razie ją tylko przesłuchali, więc nie wiem o jakie
    "takie rzeczy" Ci chodzi. jeszcze jej nikt nie skazał.

  • 13. Data: 2003-11-02 15:00:58
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

> [...]
    nie
    > ma w tym wypadku jakiegos okresu przedawnienia

    Art.45 KW
    1. Karalnosc wykroczenia ustaje, jezeli od czasu jego popelnienia uplynal
    rok; jezeli w tym okresie wszczeto postepowanie, karalnosc wykroczenia
    ustaje z uplywem 2 lat od popelnienia czynu

    W,

  • 14. Data: 2003-11-02 17:47:19
    Od: "EM" <m...@p...onet.pl>

    Jeszcze raz: ona sie nie przyznaje, mowi, ze niby ktos jej podstawil swinie, ze
    to nie ona. Czy policja ma prawo do tego, zeby ja tak meczyc, chociaz nie
    wiedzieli jak ona sie nazywa i na podstawie przypuszczen, ze to ona u niej sie
    zjawili, przeciez to mogla byc rownie dobrze inna blondynka. Telefon na jaki
    powinno bylo sie dzwonic, nalezy do kogos innego, samochod tez nie nalezy do
    niej. Wg mnie nie ma zadnych podstaw, niczego do czego mozna byloby sie
    przyczepic. Dowod, ze jest blondynka to zaden dowod. Jak myslicie. Czy jest na
    to jakis przepis ?

    I jeszcze jedno co jak ona bedzie dalej obstawac przy swoim i sie nie
    przyznawac, jakie moga byc konsekwencje. Czy pomoglaby jakas skarga do
    komendanta ?

  • 15. Data: 2003-11-02 18:17:16
    Od: kam <X...@X...plX>

    EM wrote:
    > I jeszcze jedno co jak ona bedzie dalej obstawac przy swoim i sie nie
    > przyznawac, jakie moga byc konsekwencje.

    Żadne. Pewnie będzie wniosek do sądu, a ten już rozstrzygnie.

    > Czy pomoglaby jakas skarga do komendanta ?

    Na co, na wykonywanie obowiązków przez policjantów?

    KG

  • 16. Data: 2003-11-02 19:09:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dowod, ze jest blondynka to zaden dowod. Jak myslicie. Czy jest na
    > to jakis przepis ?

    To znaczy na co. Z definicji, że blondynki nie odpowiadają?

    > I jeszcze jedno co jak ona bedzie dalej obstawac przy swoim i sie nie
    > przyznawac, jakie moga byc konsekwencje.

    To zależy, czy dysponują jakimś dowodem, czy nie. Jak nie dysponują, to w
    konsekwencji sprawa umrze tzw. śmiercią naturalną. Jak dysponują i jej
    udowodnią przed sądem, to sąd z zasady przysunie jej z górnej półki a nie
    z dolnej, czyli na przykład grzywnę 1.000 zł. Zamknąć ją raczej za
    nalepianie ogłoszeń nie zamkną chyba, że używała SUPER-GLU i zniszczyła
    tymi ogłoszeniami wszystkie przystanki w mieście. :-)

    > Czy pomoglaby jakas skarga do komendanta?

    A na co chcielibyście się ewentualnie skarżyć? No bo chwilowo policjanci
    chyba dobrze wykonują swoją pracę. może jakiś wniosek o premię dla nich
    byłby raczej na miejscu.

  • 17. Data: 2003-11-03 06:39:17
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Wirtualna <p...@s...com> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:bo0evj$67p$...@a...news.tpi.pl...

    > hm a to zlecenie to niby od kogo ten ktos dostal eh

    a co to za roznica - oskarzony ma prawo w sadzie klamac - nikt go nie
    zobowiazuje do mowienia prawdy. tylko tyle, ze sad wezmie pod uwage,
    wymierzajac kare (o ile zdecyduje sie na wyrok skazujacy)

    W,

  • 18. Data: 2003-11-03 06:41:58
    Temat: Odp: Licze na szybka opowiedz !!!
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

> [...]
    > ogloszenia to porozlejal ktos inny (na podstawie zlecenia)

    hm a to zlecenie to niby od kogo ten ktos dostal eh

    Sandra

  • 19. Data: 2003-11-03 09:14:45
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Wirtualna wrote:
> [...]
    > zobowiazuje do mowienia prawdy. tylko tyle, ze sad wezmie pod uwage,
    > wymierzajac kare (o ile zdecyduje sie na wyrok skazujacy)

    Tylko , ze niektore klamstwa moga pociagnac za soba odpowiedzialnosc
    karna
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 20. Data: 2003-11-03 09:49:16
    Od: "nvjaj1py" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik onsok <n...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bo5670$mec$...@a...news.tpi.pl...

    nie poucza sie strony o skladaniu falszywych zeznan ? hm

    tylko tyle, ze sad wezmie pod uwage,

    masz racje a pomysl z takim tlumaczeniem oceniam jako prymitywny i glupi i
    moze sobie tylko zaszkodzic :)

    Sandra