    From: "EM" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Licze na szybka opowiedz !!!
    Date: 2 Nov 2003 18:47:19 +0100

    Jeszcze raz: ona sie nie przyznaje, mowi, ze niby ktos jej podstawil swinie, ze
    to nie ona. Czy policja ma prawo do tego, zeby ja tak meczyc, chociaz nie
    wiedzieli jak ona sie nazywa i na podstawie przypuszczen, ze to ona u niej sie
    zjawili, przeciez to mogla byc rownie dobrze inna blondynka. Telefon na jaki
    powinno bylo sie dzwonic, nalezy do kogos innego, samochod tez nie nalezy do
    niej. Wg mnie nie ma zadnych podstaw, niczego do czego mozna byloby sie
    przyczepic. Dowod, ze jest blondynka to zaden dowod. Jak myslicie. Czy jest na
    to jakis przepis ?

    I jeszcze jedno co jak ona bedzie dalej obstawac przy swoim i sie nie
    przyznawac, jakie moga byc konsekwencje. Czy pomoglaby jakas skarga do
    komendanta ?