  • 1. Data: 2003-11-01 12:24:03
    Temat: Sanatorium.
    Od: "eMZet" <z...@w...pl>

    Witam.

    Zwracam się z prośbą o poradę.
    Obecnie moja małżonka przebywa w sanatorium ( skierowanie z ZUS ) w
    Szczawnicy. Została tam skierowana ze względu na przedłużenei zasiłku
    rehabilitacyjnego, ale to nie istotne.
    Sedno sprawy leży w tym, iż warunki tam panujące są skandaliczne ( grzyb
    na scianach, rozlatujące się meble, itp...) Małżonka jest tam na
    rehabilitacji po operacji kręgosłupa. Śpi na rozkładanym łóżku (
    wersalka ), podczas zabiegów została popażona prądem ( zabieg
    diadynamik ). Obecny stan zdrowia znacznie odbiega od stanu w jakim żona
    była w momencie rozpoczęcia pobytu w sanatorium.

    Nie jesteśmy (małżonka i ja) ludźmi wychowanymi w luksusach, ale to co
    się tam dzieje to zakrawa na skandal.

    Proszę o pomoc gdzie mogę się zwrócić z w/w problemami ( instatucje ).
    Czy napisać do ZUS czy do centrali uzdrowisk polskich ?
    Czy w ogóle coś można w tej sprawie wskurać ?
    Zainteresowanym moge podesłać fotografie.

    Jeśli to NTG to przepraszam.

    --
    Pozdrawiam eMZet
    mail: m...@j...cy [ROT 13]