  • 1. Data: 2003-11-01 13:45:08
    Temat: Licze na szybka opowiedz !!!
    Od: "EM" <m...@p...onet.pl>

    Moja kuzynka wieszala ogloszenie o sprzedazy samochodu na przystanku, widziala
    to policja jednak nie zwrocila jej uwagi. W tym samym dniu (kiedy zorientowala
    sie, ze to niezgodne z prawem) poszla to odkleic, jednego z ogloszen juz wtedy
    nie bylo. Za jakies pol godziny zadzwonila do niej policja, niewiedzac nawet jak
    ona sie nazywa, poniewaz sie nie przedstawila. Wydarzylo sie to w sierpniu, a
    teraz w zeszly poniedzialek przyjechali do niej z wezwaniem, przypuszczajac, ze
    to wlasnie ona, chociaz sie nie przedstawiala !!! Byla juz na przesluchaniu.
    Ludzie co zrobic ???

  • 2. Data: 2003-11-01 13:55:56
    Temat: Re: Licze na szybka opowiedz !!!
    Od: m...@p...onet.pl

    Prosze Was, pomozcie, macie na to jakas rade i w miare szybko ?

  • 3. Data: 2003-11-01 14:10:00
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    > Prosze Was, pomozcie, macie na to jakas rade i w miare szybko ?

    skoro wieszala, tzn. ze popelnila wykroczenie

    1. moze albo rznac glupa i klamac (co jest ryzykowne) i twierdzic, ze
    ogloszenia to porozlejal ktos inny (na podstawie zlecenia)

    2. przyznac sie przed sadem, zaplacic grzywne i miec to z glowy

    musi sie zdecydowac, czy klamac, czy nie.
    pozdr
    W,

  • 4. Data: 2003-11-01 14:17:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A jak już była na tym przesłuchaniu, to Co się tam dowiedziała i co im
    powiedziała. Jeśli się przyznała to generalnie pozostaje oczekiwać na sąd
    (bo na mandat za późno).

  • 5. Data: 2003-11-01 14:19:49
    Od: m...@p...onet.pl

    Wirtualna a napisz mi jeszcze czy to jest az takie wykroczenie, ktore oni az tak
    zaciekle musza sciagac, ona nie przyznaje sie a piszesz, ze to ryzykowne czemu ?
    Ile wynosi grzywna w takim wypadku ?

  • 6. Data: 2003-11-01 17:21:13
    Od: "onsok" <n...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wirtualna a napisz mi jeszcze czy to jest az takie wykroczenie, ktore
    > oni az tak zaciekle musza sciagac,

    Ano musza. Za drobniejsze rzeczy scigaja :)

    > ona nie przyznaje sie a piszesz,
    > ze to ryzykowne czemu ? Ile wynosi grzywna w takim wypadku ?

    od 20 do 5000 zł. W praktyce raczej nie wiecej niz 100-300 zł
    --
    Pozdrawiam.
    onsok

  • 7. Data: 2003-11-01 17:23:28
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    m...@p...onet.pl news:5eb8.000004d3.3fa3b8e4@newsgate.onet.pl

    > Moja kuzynka wieszala ogloszenie o sprzedazy samochodu na przystanku,
    > widziala to policja jednak nie zwrocila jej uwagi. W tym samym dniu

    Od kiedy wieszanie ogloszen w miejscach publicznych jest karalne?

    Gdzie mozna legalnie powiesic takie ogloszenie (tablica ogloszen na uczelni
    akademiku itd to oczywiste... a np na zewnatrz - na zwyklym slupie ulicznym
    itd?)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 8. Data: 2003-11-01 17:57:43
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]

    uczelni
    > akademiku itd to oczywiste... a np na zewnatrz - na zwyklym slupie

    Art. 63a. Kodeksu Wykroczen
    1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie przeznaczonym ogloszenie,
    plakat, afisz, apel, ulotke, napis lub rysunek albo wystawia je na widok
    publiczny w innym miejscu bez zgody zarzadzajacego tym miejscem,
    podlega karze ograniczenia wolnosci albo grzywny

    2. W razie popelnienia wykroczenia mozna orzec przepadek przedmiotow
    stanowiacych przedmiot wykroczenia oraz nawiazke w wysokosci do 1500 zlotych
    lub obowiazek przywrocenia stanu poprzedniego

    Co grozi juz wiesz,
    dlaczego tez

    w jakiej ilosci to zalezy od sadu - jak ktos sie plaszczy i blaga o laske,
    to nie dostanie ograniczenia wolnosci - podly tager, ktory maze sprejem
    sciany moze dostac kare ograniczenia wolnosci (on odpowiada z tego samego
    artykulu)

    Art. 24 KW
    1. grzywne wymierza sie w wysokosci od 20 do 5000 zlotych, chyba ze ustawa
    stanowi inaczej

    Art. 20 KW
    1. Kara ograniczenia wolnosci trwa 1 miesiac

    Dodatkowo w ramach srodka karnego - nawiazka do 1500 (Art.63a. par.2 KW)

    nie wolno i juz, tak jak nie wolno mazac sprejem po chodniku.

    pozdrawiam
    Wirtualna

  • 9. Data: 2003-11-01 18:09:47
    Od: kam <X...@X...plX>

    Rafal 'Raf256' Maj wrote:
> [...]
    > akademiku itd to oczywiste... a np na zewnatrz - na zwyklym slupie ulicznym

    Art. 63a. § 1. Kto umieszcza w miejscu publicznym do tego nie
    przeznaczonym ogłoszenie, plakat, afisz, apel, ulotkę, napis lub rysunek
    albo wystawia je na widok publiczny w innym miejscu bez zgody
    zarządzającego tym miejscem,

    podlega karze, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. W razie popełnienia wykroczenia można orzec przepadek przedmiotów
    stanowiących przedmiot wykroczenia oraz nawiązkę w wysokości do 1.500
    złotych lub obowiązek przywrócenia do stanu poprzedniego.

    KG

  • 10. Data: 2003-11-02 10:41:43
    Od: "Łukasz Kalbarczyk" <l...@p...net>

    EM pisze:
> [...]
    > zeszly poniedzialek przyjechali do niej z wezwaniem, przypuszczajac,
    > ze to wlasnie ona, chociaz sie nie przedstawiala !!! Byla juz na

    Nie wieszać śmieci na przystankach.
    W W-wie na każdej wiacie jest odpowiednia
    informacja z art. 63, cytowanym przez kogoś niżej.

    --
    ŁK