  • Data: 2002-11-16 18:01:29
    Temat: Odp: Licencja na czytanie książki [Re: Windows OEM]
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    : Jest normalna sprzedaż egzemplarzy, tyle
    : że twórca próbuje mnie wydymać stawiając bezprawne żądania.
    To twórca programu stawia warunki na jakich Ty będziesz mógł używać program
    (czy egzemparz). Kupując taki a nie inny program (egzemplarz) godzisz się na
    to co jest w umowie. Czy ktoś tu chce cie wydymać? Chce tylko zarobić. To
    chyba normalne.
    Dam przykład:
    Jeżeli dostęp do Twojej strony internetowej byłby płatny, to czy ja mogę
    zmusić cię żebył udostępniał coś za darmo? Chyba nie bo możesz np założyć,
    że chcesz na niej zarobić. I ty w tym momencie postawiłbyś jakieś warunki a
    ja mogę ich zaakceptować albo nie.
    Chyba MS stworzył sobie taką właśnie Umowę, którą Ty możesz zaakceptować lub
    nie. I wydaje mi się że to ona w pierwszej kolejności ustala co i jak, bo
    twórca tak sobie założył.

    PawełJ

    : pozdrawiam
    : Arek