  • Data: 2002-11-17 14:16:07
    Temat: Re: Windows OEM
    Od: "Przemysław Kapłon" <k...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

    Nie sądziłem, że moje pytanie wywoła tak burzliwą dyskusję.
    Sprawa pozostanie pewnie nie rozstrzygnięta przynajmniej do chwili
    zapadnięcia prawomocnego wyroku, a na to się nie zanosi. Myślę, że takim
    firmom jak MS nie zależy na procesie w tej sprawie, gdyż liczą się z tym,
    że mogą go przegrać. Wolą przekonywać, że mają rację i straszyć ewentualnym
    procesem w nadziei że klienci dla świętego spokoju zrobią to, czego od nich
    oczekują.
    MS jest monopolistą na rynku systemów operacyjnych do komputerów domowych,
    a ceny, jakich za nie żąda, są wzięte z sufitu.. Co z tego, że jest Linux,
    skoro zdecydowana większość programów użytkowych jest pisana pod Windows.
    Nie przyjmuję też argumentu, że w umowie można napisać, co się chce i jest
    to ważne, bo taka jest umowa. Na wielu płytach z programami lub z muzyką
    jest napisane, że wszelkie kopiowanie jest zabronione, a przecież wiadomo,
    że tak nie jest, bo każdy ma prawo np. wykonać sobie kopię bezpieczeństwa.

    Pozdrawiam

    Przemek