  • 1. Data: 2002-11-26 09:32:23
    Temat: Komornik czy firma Windykacyjna?
    Od: strobont <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Uprawomocnil sie wlasnie wyrok nakazujacy mojemu bylemu
    pracodawcy zwrot niewyplaconych wynagrodzen i innych zobowiazan.
    Podejrzewam ze pracodawca w swietle dokumentow moze okazac sie "bardzo
    biedny" chociaz
    tak na pewno nie jest. Pytanie, czy wiedzac, ze zeczony pracodawca ma
    sklonnosci do
    "kreatywnej ksiegowosci" i unikania placenia swoich zobowiazan na
    gruncie sztuczek prawnych,
    powinienem udac sie do komornika czy raczej skorzystac od razu z uslug
    jakiejs firmy
    windykacyjnej a jesli tak to jakiej? Dodam ze chodzi o 15000 PLN oraz
    okolice Wroclawia.

    Dziekuje za ewentualna konstruktywna reade.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-11-26 10:02:16
    Temat: Re: Komornik czy firma Windykacyjna?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Doradzam przede wszystkim komornika. O ile się nie mylę - jak się mylę, to
    pewnie zaraz ktoś sprostuje - to przy roszczeniu ze stosunku pracy nie
    zapłacisz tam kosztów. No i komornik ma o wiele większe możliwości. Jak
    sobie nie da rady, to dopiero wówczas możesz pokombinować. No ale firma
    windykacyjna nie bardzo tu przystaje. To jest twór trochę pozaprawny. Jeśli
    już okaże się, że gość jest biedny, to sugerowałbym jakąś agencję
    detektywistyczną by wskazał komornikowi mienie do zajęcia. Ale to wygeneruje
    koszty rzędu 10-15% należności.

  • 3. Data: 2002-12-09 15:28:55
    Temat: Odp: Komornik czy firma Windykacyjna?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik <r...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:arvgsc$8oe$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > już okaże się, że gość jest biedny, to sugerowałbym jakąś agencję
    > detektywistyczną by wskazał komornikowi mienie do zajęcia. Ale to

    ja się z powyższym zgadzam ...

    Sandra