  • 11. Data: 2004-07-21 09:25:22
    Temat: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    Przepraszam za powyższe, mam problemy z outlookiem :/

    brett

  • 12. Data: 2004-07-21 09:29:26
    Temat: Re: Jak ściągnąć należność?
    Od: scx <s...@w...pl>

    Stasio Podróżnik się wziął i wyklepał:

    > Koszty przekroczą kwotę , którą chcesz odzyskać ...

    To już wolę żeby te pieniądze uległy dezintegracji gdzieś w aparacie
    publicznym, niż żeby jakiś oszust miał za darmo i bez problemów zysk.
    Teraz chcę po prostu kolesiowi trochę życie uprzykrzyć.

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 13. Data: 2004-07-21 09:32:38
    Temat: Re: Odp: Jak ściągnąć należność?
    Od: scx <s...@w...pl>

    brett się wziął i wyklepał:

    > Przepraszam za powyższe, mam problemy z outlookiem :/

    wyślij cancel-posty a potem zmień czytnik. :)

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 14. Data: 2004-07-21 10:01:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "scx" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    A z czego wynika ta należność. Może dało by się to pod oszustwo podciągnąć.
    Dochodzenie na drodze cywilnej przy takiej kwocie nie ma większego sensu
    moim zdaniem.

  • 15. Data: 2004-07-21 10:07:54
    Od: Robert Szczygiel <R...@f...addr.ess>

    scx wrote:
> [...]
    > publicznym, niż żeby jakiś oszust miał za darmo i bez problemów zysk.
    > Teraz chcę po prostu kolesiowi trochę życie uprzykrzyć.

    He, facet, ty się chyba nudzisz. ;)

    Ale jak już koniecznie chcesz, to wyślij oficjalne wezwanie do zapłaty
    (z potwierdzeniem odbioru), przykłady znajdź sobie na sieci.

    Jak gość nie zapłaci, to pozew do sądu o egzekucję należności.
    Z tym, że na dzień dobry będziesz musiał opłacić koszty sądowe,
    pewnie ze 100 pln. ;) (które jak wygrasz sprawę zapłaci oczywiście
    dłużnik).

    Miłej zabawy. :)

    RobTM:)
    --
    - I tak własnie, synku, działa silnik rakietowy.
    - Tato, a dlaczego jak smok zieje ogniem, to nie leci do tyłu?

  • 16. Data: 2004-07-21 10:09:14
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik scx pisze:

    > Teraz chcę po prostu kolesiowi trochę życie uprzykrzyć.
    Ma komputer? Donieś na policję, że ma pirackie oprogramowanie.

  • 17. Data: 2004-07-21 10:14:44
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Robert Szczygiel wrote:
    > Jak gość nie zapłaci, to pozew do sądu o egzekucję należności.
    > Z tym, że na dzień dobry będziesz musiał opłacić koszty sądowe,
    > pewnie ze 100 pln. ;)

    Jakie 100... 30 zł, a jak będzie nakaz to 15.

    KG

  • 18. Data: 2004-07-21 10:20:36
    Od: scx <s...@w...pl>

    kam się wziął i wyklepał:

    > Jakie 100... 30 zł, a jak będzie nakaz to 15.

    Zaczynam się _SZEROKO_ uśmiechać....

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 19. Data: 2004-07-21 10:43:03
    Od: scx <s...@w...pl>

    Robert Szczygiel się wziął i wyklepał:

    > He, facet, ty się chyba nudzisz. ;)

    Wakacje od maja :)

    --
    scx
    Fajna sygnaturka, co nie?

  • 20. Data: 2004-07-21 12:40:44
    Od: "brett" <b...@i...com.pl>

    > Dochodzenie na drodze cywilnej przy takiej kwocie nie ma większego sensu
    > moim zdaniem.

    A czemu nie? Koszty małe ( 15 zł ), nakaz zapłaty powinien być wydany w
    ciągu miesiąca ( chyba, że teraz urlopy będą). Nawet do sądu się nie trzeba
    fatygować osobiście.

    brett