  • 21. Data: 2003-06-15 08:19:42
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie, ale zlomu nie zbieram...

    No to pochwal się bratku jakim wspaniałym autem jeździsz i ile to Twoje
    cacuszko ma latek. :-)))
    Tylko jeżeli będziesz miał zamiar skłamać to lepiej nic nie mów.

    Jacek "Plumpi"

  • 22. Data: 2003-06-15 15:27:53
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik Jakub Zawiła-Niedźwiecki <j...@a...net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bcfiad$p3j$...@i...gazeta.pl...
    > Jacek "Plumpi" <p...@w...pl> wrote:
    > >>

    > Chyba cos Ci się jednak pozajączkowało, pasek rozrządu za 30PLN? Chyba
    > jednak jakis napęd pompy wody czy alternatora. Nie wierzę że pasek
    rozrządu
    > może byc taki tani...

    oczywiście że tak
    VW passat silnik 1,6 benzyna
    pasek rozrządu 18 zł 50 gr
    sklep Fota wcale nie najtańszy
    kupowany w kwietniu.

    wiwat niemcy

  • 23. Data: 2003-06-15 15:30:23
    Od: "Jakub Zawiła-Niedźwiecki" <j...@a...net>

    tch <t...@w...pl> wrote:

    > oczywiście że tak
    > VW passat silnik 1,6 benzyna
    > pasek rozrządu 18 zł 50 gr
    > sklep Fota wcale nie najtańszy
    > kupowany w kwietniu.

    Normalnie szok...

    To sorki za rzucanie kalumni. Ja się przyzwyczaiłem do aut w których wymiana
    paska/anpinacza/rolek itp kosztuje 600-1000PLN itp.

    --
    Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
    Ford Escort RS Cosworth '96 (renowacja na ukończeniu- Ludwiczak Cosworth

  • 24. Data: 2003-06-15 18:43:02
    Od: Rajmund Sykulski <r...@p...fm>

    erbe napisał(a):

    > Po pierwsze, najwazniejsze i jedyne primo:
    > -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!
    >
    > pozdrawiam
    > erbe ;)

    A dlaczego tak sadzisz ze te auta nie sa warte kupowania

  • 25. Data: 2003-06-15 21:43:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sun, 15 Jun 2003 17:30:23 +0200, Jakub Zawiła-NiedĽwiecki wrote:

    >Normalnie szok...

    szok.

    >To sorki za rzucanie kalumni. Ja się przyzwyczaiłem do aut w których wymiana
    >paska/anpinacza/rolek itp kosztuje 600-1000PLN itp.

    Ale to wcale nie musza byc jakies super fury - lanos i astra w aso
    kosztuja podobnie .. laguna diesel - sam pasek cos pod 200 ..

    J.

  • 26. Data: 2003-06-15 21:43:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sat, 14 Jun 2003 20:39:03 +0200, Słonik wrote:
    >A jak ja mialem wymieniany PODOBNO pasek przy 120 tys a mam nabite 154 tys
    >to powinienem zmienic????

    A wierzysz w to "podobno" ?
    Zaleca sie zmienic dla spokoju sumienia.

    Skad wiesz czy prawdziwy przebieg nie jest juz 190, choc naprawde
    pasek byl przy 120 zmieniony :-)

    Czasem da sie latwo sprawdzic czy pasek naszcze caly, czy juz w
    strzepach ..

    J.

  • 27. Data: 2003-06-15 21:43:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sat, 14 Jun 2003 14:58:49 +0200, Lukasz Polomski wrote:
    >Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl i juz nie dal sie
    >uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu (konsekwencje dosc powazne
    >dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    >Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla, przebieg w momencie awarii 59
    >980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    >samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    >paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem w serwisie "mieli
    >sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy przegladzie 60 000 km"

    Zglaszam 5 nubir, ktorym pekl przy 85. Potem zaczeli zmieniac przy 60.

    >Problem:
    >Skonczyla sie gwarancja,

    No, nubirki byly na gwarancji ...

    >... dlaczego, dochowujac wszelkich zalecen producenta (regularny serwis,
    >wszystko wymieniane zawsze co trzeba) mam ja tylko i wylacznie ponosic
    >ujemne konsekwencje tego, ze Daewoo najwyrazniej blednie przewidzialo
    >przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj przypadek nie jest
    >odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak powiedziala mi pani w

    W lanosach to nie slyszalem ...
    Ale ciekaw jestem czy masz jakies podstawy prawne ..
    No chyba zeby ... jest w przegladzie pozycja "ogledziny paska
    rozrzadu", jesli pasek pasek polecial tak szybko to przeciez wina
    ASO ktora kiepsko zrobila przeglad przy 45kkm .. moze jeszcze rok od
    niego nie minal ? :-)

    J.

  • 28. Data: 2003-06-16 01:31:09
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <l...@4...com>, J.F wrote:
> [...]
    > rozrzadu", jesli pasek pasek polecial tak szybko to przeciez wina
    > ASO ktora kiepsko zrobila przeglad przy 45kkm .. moze jeszcze rok od

    No nawet jeśli by było takie wyszczególnienie w przeglądzie to mógłby coś
    z tym zrobić jeśli pasek faktycznie zdradzałby objawy zużycia. Na tej
    zasadzie jak piszesz to da się nawet przyszłą rdze podciągnąć pod
    niedociągnięcia serwisu :)

    --
    Marcin

  • 29. Data: 2003-06-16 07:41:31
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

> [...]
    > blednie przewidzialo przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj
    > przypadek nie jest odosobniony i "to czesto sie zdarza" -

    Komu? Widziales kogos? Czy slyszales plotki?
    Zaloz sprawe sadowa, napisz do GM. Ale NIE MASZ NAJMNIEJSZYCH SZANS! Do kogo
    masz pretensje? Moze zle eksploatowales pojazd (nieostroznie), moze miales
    pecha... Ale grarancji nie masz, rekojmie nie masz. Wiec do kogo te
    pretensje?
    TO tylko w stanach ludzie wygrywaja procesy z producentami papierosow, kiedy
    sie okazuje, ze maja raka pluc. Niestety - maja tam chorobe ogolna.

    > producenta, ktore jak sie okazuje wcale nie gwarantuja "bezawaryjnej
    > eksloatacji" (choc oczywiscie w ksiazce pisze dokladnie odwrotnie ;-(

    Co jest w ksiazce napisane? Ze producen "GWARANTUJE bezawaryjna prace przez
    okres min. 5 lat?". Albo GWARANTUJE, ze pasek sie nie zerwie do wymiany przy
    90 kkm? Szczerze w to watpie. Miales pecha i tyle.
    My w swoim firmowym lanosie wymienialismy rozrzad wczesniej z tego wlasnie
    wzgledu, zeby nie bylo takich sytuacji jak u ciebie, bo DU to jest DU i
    trzeba sie liczyc z szybszym zuzyciem elementow...

  • 30. Data: 2003-06-16 08:16:17
    Od: "Darius" <d...@i...pl>

    Użytkownik "Lukasz Polomski" <l...@W...net> napisał w
    wiadomości news:bcf671$hst$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    > samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    > paska po 90 000 km (sic!),

    no właśnie 98 rok mamy 2003 5 lat, u mnie nie w DU napisano pasek rozrządu
    wymiana co 120KKM lub co 5 lat zależy co wcześniej, po gwiazdce w przypadku
    użytkowania pojazdu w cięzkich warunkach lub w wrunkach wyłacznie jazdy
    miejskiej skróćić podane okresy i przebiegi po konsultacjach ze spec z ASO.

    Na koniec nie tylko przebieg ale i wiek ma znaczenie myslę, że nie wskórasz
    wiele