  • 31. Data: 2003-06-16 08:50:34
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!

    Nie zakladaj tez konta na wp.pl

    ;-)
    --
    Krzysiek, Krakow, Ford Escort 1.6 16V LPG

  • 32. Data: 2003-06-16 10:15:14
    Od: j...@p...onet.pl.spamout (J.F.)

    On Mon, 16 Jun 2003 09:41:31 +0200, <p...@i...pl> wrote:

    >Komu? Widziales kogos? Czy slyszales plotki?

    co prawda inny silnik, ale 5/6 firmowych nubirek nie dojechalo do planowej
    wymiany.

    >Zaloz sprawe sadowa, napisz do GM. Ale NIE MASZ NAJMNIEJSZYCH SZANS! Do kogo
    >masz pretensje? Moze zle eksploatowales pojazd (nieostroznie), moze miales

    Prawidlowo eksploatowal.

    >pecha... Ale grarancji nie masz, rekojmie nie masz. Wiec do kogo te
    >pretensje?

    Pecha mial ze malo jezdzil. Jakby wyjezdzil te 20kkm rocznie, to by naprawe
    robilo Daewoo za swoje pieniadze.

    >TO tylko w stanach ludzie wygrywaja procesy z producentami papierosow, kiedy
    >sie okazuje, ze maja raka pluc. Niestety - maja tam chorobe ogolna.

    No, nasz KC cos wspomina o przedluzeniu okresu rekojmii jesli sprzedawca
    wade ukryta zatail :-)

    >Co jest w ksiazce napisane? Ze producen "GWARANTUJE bezawaryjna prace przez
    >okres min. 5 lat?". Albo GWARANTUJE, ze pasek sie nie zerwie do wymiany przy
    >90 kkm? Szczerze w to watpie. Miales pecha i tyle.

    Ze pasek sie wymienia przy 90kkm. I ze producent GWARANTUJE jakosc przez
    3 lata lub 100kkm ..

    >My w swoim firmowym lanosie wymienialismy rozrzad wczesniej z tego wlasnie
    >wzgledu, zeby nie bylo takich sytuacji jak u ciebie, bo DU to jest DU i

    jemu padl przy 59 ... to przy ilu Ty wymieniales ?

    >trzeba sie liczyc z szybszym zuzyciem elementow...

    Oprocz tego paska raczej nie zauwazylem szybszego zuzycia.
    Bo lacznik stabilizatora po 70kkm na krajowych drogach to chyba nie jest
    szybko ?

    J.

  • 33. Data: 2003-06-16 11:06:11
    Od: "plitkin" <p...@i...pl>

    > Prawidlowo eksploatowal.

    Nie mowie JAK eksploatowal, tylko co powie serwis (ot mialem na mysli). A
    jak eksploatowal - to nie wiem :-)

    > Pecha mial ze malo jezdzil. Jakby wyjezdzil te 20kkm rocznie, to by
    > naprawe robilo Daewoo za swoje pieniadze.

    Nie za SWOJE, tylko za JEGO - w ramach OPLACONEJ (w cenie auta) bezplatnej
    obslugi (chyba ze co innego sugerujesz).

    > No, nasz KC cos wspomina o przedluzeniu okresu rekojmii jesli
    > sprzedawca wade ukryta zatail :-)

    LOL! :-) Juz nie przesadzajmy z z "wadami ukrytymi". Wada ukryta, ktora
    wystapila po 5-ciu latach uzywania auta? :-) LOL. W ten sposob na wsyzstko
    mozesz powiedziec, ze to wada ukryta - jak cokolwiek ci sie zepsuje!

    > Ze pasek sie wymienia przy 90kkm. I ze producent GWARANTUJE jakosc
    > przez 3 lata lub 100kkm ..

    No wiec minelo _5_ lat i producent NIC nie gwarantuje jezeli chodzi o pasek
    w takim okresie. A ze _sie wymienia_ - to nic nie oznacza - peklo wczesniej,
    ale wszystkiego sie przewidziec nie da!

    > jemu padl przy 59 ... to przy ilu Ty wymieniales ?

    Nie pamietam, ale chyba ok. 60 kkm. Moze mniej (nie pamietam).

    > Oprocz tego paska raczej nie zauwazylem szybszego zuzycia.
    > Bo lacznik stabilizatora po 70kkm na krajowych drogach to chyba nie
    > jest szybko ?

    70 kkm na lacznik stabil. nie jest duzo, a wrecz jest calkiem OK.
    Ja w Toyocie bede wymienial po 90 kkm. Napewno wytrzyma wiecej, ale mam
    okazje bezplatnie zrobic :-)
    W Oplu wymienilem przy ok. 90 chyba (zalecane 60).
    A co powiesz nt. zuzycia w Lanosie nast. elementow: Kable WN, amorki, klocki
    ham., tarcze ham.? No i BENZYNA :-)

  • 34. Data: 2003-06-16 11:09:36
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > Po pierwsze, najwazniejsze i jedyne primo:
    > -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!

    Ze tez nie zrobilem wczoraj zdjecia niemieckiego szpachala z urwanym kolem
    na srodku skrzyzowania.
    Widac kolega ma waski umysl moze czas poszerzyc horyzonty

  • 35. Data: 2003-06-16 11:10:48
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

    > No to pochwal się bratku jakim wspaniałym autem jeździsz i ile to Twoje
    > cacuszko ma latek. :-)))
    > Tylko jeżeli będziesz miał zamiar skłamać to lepiej nic nie mów.

    Jak to jakie 15 letni Golf , chcieli "mechanicy" wyciagnac z kupy blachy
    Passata ale sie nie dalo :)

  • 36. Data: 2003-06-16 16:40:42
    Od: Lukasz Polomski <l...@W...net>

    Witam
    Dziekuje wszystkim za odpowiedzi (i dodatkowo czytelnikow pl.soc.prawo
    przepraszam za nieprzemyslany crosspost), napisalem do daewoo, ale chyba
    nic z tego nie bedzie.

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 37. Data: 2003-06-17 17:12:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Mon, 16 Jun 2003 13:06:11 +0200, plitkin wrote:

    >Nie za SWOJE, tylko za JEGO - w ramach OPLACONEJ (w cenie auta) bezplatnej
    >obslugi (chyba ze co innego sugerujesz).

    Te samochody kosztowaly tyle, ze jednak stawiam na pieniadze jakiegos
    Koreanczyka :-)

    >LOL! :-) Juz nie przesadzajmy z z "wadami ukrytymi". Wada ukryta, ktora
    >wystapila po 5-ciu latach uzywania auta? :-) LOL. W ten sposob na wsyzstko
    >mozesz powiedziec, ze to wada ukryta - jak cokolwiek ci sie zepsuje!

    Wada ukryta jest to ze pasek sie psuje w okolicach 60kkm, a nie, jak
    twierdzi fabryka, wytrzymuje 90. IMHO - sa podstawy zeby traktowac
    te wade jako zatajona przez sprzedawce ..

    >A co powiesz nt. zuzycia w Lanosie nast. elementow: Kable WN, amorki, klocki
    >ham., tarcze ham.? No i BENZYNA :-)

    W lanosie to nie powiem, ale probke statystyczna nubirek mialem i wiem
    co one zuzywaja szybko. Wylacznie benzyne :-)

    J.

  • 38. Data: 2003-06-18 08:31:32
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 16 Jun 2003 13:09:36 +0200, "ROBBO 2" <r...@o...pl> wrote:

    >Ze tez nie zrobilem wczoraj zdjecia niemieckiego szpachala z urwanym kolem
    >na srodku skrzyzowania.

    A ja widziałem Lexusa z urwanym kołem układem kierowniczym (lewe koło
    było "na zewnątrz") na prostej drodze. Czy to znaczy, że Lexus to
    złom?
    --
    Jarek Andrzejewski
    Łódź, peugeot 306, 1360ccm, 75KM, srebrzysty, oklejony

  • 39. Data: 2003-06-21 18:36:55
    Od: "Anna" <a...@f...onet.pl>

    Uzytkownik "Lukasz Polomski"
    <l...@W...net> napisal w wiadomosci
    > Witam
    > Sprawa jest nastepujaca i choc podejrzewam, ze
    pewnie i tak nic nie
    > wskoram, to chcialbym zasiegnac jezyka, bo nie
    za bardzo jestem pewien
    > na czym sie oprzec, a chcialbym chocby troche
    powalczyc z Daewoo...
    > Moze ktos ma na to jakis pomysl albo tez juz cos
    podobnego przerabial.

    > Stan faktyczny:
    > Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl
    i juz nie dal sie
    > uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu
    (konsekwencje dosc powazne
    > dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    > Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla,
    przebieg w momencie awarii 59
    > 980 km, kupiony w salonie, regularnie
    serwisowany zawsze na czas w tej
    > samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze
    ksiazka zaleca wymiane
    > paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem
    w serwisie "mieli
    > sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy
    przegladzie 60 000 km"
    > (najgorsze, ze pewnie nazajutrz pojechalbym do
    przegladu i tam pewnie
    > bym sie zgodzil na wymiane za 500 zl...)
    >
    > Problem:
    > Skonczyla sie gwarancja, rekojmi nie ma, ustawa
    o sprzedazy
    > konsumenckiej tu chyba raczej tez nie ma nic do
    rzeczy, ot, zdarzylo sie
> [...]
    > przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj
    przypadek nie jest
    > odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak
    powiedziala mi pani w
    > warsztacie - stad propozycje wczesniejszych
    wymian) i nastepila taka
    > powazna awaria, mimo przestrzegania absolutnych
    wyszystkich czynnosci
    > zalecanych i wymaganych przez producenta, ktore
    jak sie okazuje wcale
    > nie gwarantuja "bezawaryjnej eksloatacji" (choc
    oczywiscie w ksiazce
    > pisze dokladnie odwrotnie ;-(
    >
    > Pozdrawiam
    > Lukasz

    Spróbuj "wjechac na ambicje " fabryce, ja tak
    kiedys zalatwilam sprawe z alternatorem w fiacie
    siena (80 %. zwrotu za alternator + 50 % za
    robote). Tanio wyszlo.Powodzenia

  • 40. Data: 2003-06-22 10:55:17
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>

    On Sat, 21 Jun 2003 20:36:55 +0200, Anna wrote:
    >Spróbuj "wjechac na ambicje " fabryce,

    Ta fabryka ma teraz jedynie ambicje przetrwac do pierwszego :-)

    J.