  • 11. Data: 2003-06-14 21:27:43
    Temat: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > A jak ja mialem wymieniany PODOBNO pasek przy 120 tys a mam nabite 154 tys
    > to powinienem zmienic????
    > Pozdrawiam
    > P.S.Zmieniac tez rolki czy tylko pasek..........
    > Słonik

    Panowie NTG, ale przynajmniej widać, że znaczna część pmsu czyta
    'pl.rec.prawo' :-)
    Wracamy na pms z tym paskiem, zmienić nigdy nie zaszkodzi, przynajmniej jest
    100% pewności, że został zmieniony, albo trafić na dobrego mechnika, który
    orzekanie co jest w jakim stanie.

  • 12. Data: 2003-06-14 21:30:04
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > Chyba cos Ci się jednak pozajączkowało, pasek rozrządu za 30PLN?

    Kuba całkiem możliwe, pamiętam jak tyle kosztował jakiś czas temu pasek
    tyle, że włoski, gates był prawie dwa razy droższy.

    Chyba
    > jednak jakis napęd pompy wody czy alternatora. Nie wierzę że pasek
    rozrządu
    > może byc taki tani...

    a wierzysz w pasek klinowy za 8 zl? to uwierz i mial ponad 200 tys.
    przejechanych.

  • 13. Data: 2003-06-14 21:31:26
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > Z tego co ja sie dowiadywałem w InterCarsie to pasek Continentala kosztuje
    > około 40-60 zł a oryginalny daewoo około 180-200 zł :) Dziwne..........

    ten sam pasek kupisz w ASO Daewoo za smieszne pieniadze. A w ogole to kup
    sobie gatesa w twoim przypadku to bedzie cos kolo 80zl. ZTCP dla Daewoo
    paski robil wlasnie gates

  • 14. Data: 2003-06-14 21:37:16
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > Panowie NTG, ale przynajmniej widać, że znaczna część pmsu czyta
    > 'pl.rec.prawo' :-)

    aj sory nie zauwazylem ze poszedl cross...

  • 15. Data: 2003-06-14 21:48:20
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Lukasz Polomski" napisal :
    > Witam
    > Sprawa jest nastepujaca i choc podejrzewam, ze pewnie i tak nic nie
    > wskoram, to chcialbym zasiegnac jezyka, bo nie za bardzo jestem pewien
    > (...)

    Po pierwsze, najwazniejsze i jedyne primo:
    -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!

    pozdrawiam
    erbe ;)

  • 16. Data: 2003-06-14 22:11:44
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > Po pierwsze, najwazniejsze i jedyne primo:
    > -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!

    a Ty pamiętaj, nigdy nie bierz sobie żony z kieleckiego!
    MSPANC :>

  • 17. Data: 2003-06-14 22:33:29
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Paweł Kaczmarski" napisał:
    > Po pierwsze nie pisze się "pierwsze primo".
    > Po drugie nie wypisuje się takich bzdur na pms.

    Widze bratku, ze z polskim kinem to u ciebie cieniutko.... :)
    A bzdury to to raczej nie sa tylko naga prawda o producentach tych
    "pojazdow".

  • 18. Data: 2003-06-14 22:34:53
    Od: "Paweł Kaczmarski" <p...@p...pl>

    Użytkownik "erbe" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze, najwazniejsze i jedyne primo:
    > -nigdy nie kupuj pojazdów marki FIAT, DAEWOO, KIA!!!

    Po pierwsze nie pisze się "pierwsze primo".
    Po drugie nie wypisuje się takich bzdur na pms.

    Howgh

    Paweł

  • 19. Data: 2003-06-14 22:51:15
    Od: "Relifex" <r...@w...pl>

    > Widze bratku, ze z polskim kinem to u ciebie cieniutko.... :)
    > A bzdury to to raczej nie sa tylko naga prawda o producentach tych
    > "pojazdow".

    wiesz co... idź się wymień na lepszy model, albo nie poczekaj aż inni to
    zrobią. I Ty sam i wszystko czym się otaczasz jest z najwyższej półki?

  • 20. Data: 2003-06-14 23:43:13
    Od: "erbe" <d...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Relifex" napisał:
    > wiesz co... idź się wymień na lepszy model, albo nie poczekaj aż inni to
    > zrobią. I Ty sam i wszystko czym się otaczasz jest z najwyższej półki?

    Nie, ale zlomu nie zbieram...