eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/ › Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    From: J.F. <j...@p...onet.pl.nospam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jak najskuteczniej powalczyc z Daewoo? /zerwany pasek rozrzadu/
    Date: Sun, 15 Jun 2003 23:43:06 +0200
    Sender: j...@p...onet.pl@wv78.internetdsl.tpnet.pl

    On Sat, 14 Jun 2003 14:58:49 +0200, Lukasz Polomski wrote:
    >Stojac na swiatlach silnik w Lanosie nagle zgasl i juz nie dal sie
    >uruchomic... Powod: zerwany pasek rozrzadu (konsekwencje dosc powazne
    >dla silnika -> naprawa. ok. 2500-3000 zl w ASO)
    >Lanos: prod. '98, gwarancja sie skonczyla, przebieg w momencie awarii 59
    >980 km, kupiony w salonie, regularnie serwisowany zawsze na czas w tej
    >samej ASO, najwazniejsze w tym wszystkim, ze ksiazka zaleca wymiane
    >paska po 90 000 km (sic!), jak sie dowiedzialem w serwisie "mieli
    >sygnaly, zeby proponowac klientom wymiane przy przegladzie 60 000 km"

    Zglaszam 5 nubir, ktorym pekl przy 85. Potem zaczeli zmieniac przy 60.

    >Problem:
    >Skonczyla sie gwarancja,

    No, nubirki byly na gwarancji ...

    >... dlaczego, dochowujac wszelkich zalecen producenta (regularny serwis,
    >wszystko wymieniane zawsze co trzeba) mam ja tylko i wylacznie ponosic
    >ujemne konsekwencje tego, ze Daewoo najwyrazniej blednie przewidzialo
    >przebieg do wymiany rzeczonego paska (ponoc moj przypadek nie jest
    >odosobniony i "to czesto sie zdarza" - jak powiedziala mi pani w

    W lanosach to nie slyszalem ...
    Ale ciekaw jestem czy masz jakies podstawy prawne ..
    No chyba zeby ... jest w przegladzie pozycja "ogledziny paska
    rozrzadu", jesli pasek pasek polecial tak szybko to przeciez wina
    ASO ktora kiepsko zrobila przeglad przy 45kkm .. moze jeszcze rok od
    niego nie minal ? :-)

    J.