  • 1. Data: 2003-06-14 11:43:41
    Temat: Dostał ktoś SMS od Klubu wakacyjnego? Niby jakaś promocja...
    Od: "Mario" <m...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Proponują tylko koszty formalne pobytu i jakieś 600 zł
    wpisowe. Strona www.klubwakacyjny.pl ale niestety się nie otwiera. Co jest
    grane???

  • 2. Data: 2003-06-14 12:40:01
    Temat: Re: Dostał kto? SMS od Klubu wakacyjnego? Niby jaka? promocja...
    Od: "Big Jack" <w...@t...cy>

    [ciach]
    Hehe, zawoalowany spam??

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 3. Data: 2003-06-14 13:24:24
    Od: "Roman Gawron" <n...@N...gazeta.pl>

    Mario <m...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak w temacie. Proponują tylko koszty formalne pobytu i jakieś 600 zł
    > wpisowe. Strona www.klubwakacyjny.pl ale niestety się nie otwiera. Co jest
    > grane???

    Nie daj się nabrać, słyszałem, że to oszustwo. Musisz dodatkowo pokryć koszty
    wyżywienia i jeszcze czegoś tam, nie dotrzymują obietnic i szukają naiwnych
    tylko.

  • 4. Data: 2003-06-14 16:38:20
    Od: "Jasek" <j...@p...onet.pl>

    Ja tez dostalem i zadzwonilem (uwielbiam takie akcje!). Niestety :), nikt
    nie byl w stanie przedstawic mi na pismie regulaminu "promocji".
    Proponowali, ze przeczytaja przez telefon, albo ze moge sobie u nich
    poczytac na miejscu. To bylo 4-5 miesiecy temu.

    Jacek

  • 5. Data: 2003-06-14 18:12:20
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Jak w temacie. Proponują tylko koszty formalne pobytu i jakieś 600 zł
    > wpisowe. Strona www.klubwakacyjny.pl ale niestety się nie otwiera. Co jest
    > grane???

    poczytaj

    kiosk.onet.pl/1,2,8,821529,2387610,forum.html

    www.zgwaw.fir.pl/htm/oszusci.htm

    dziwilbym sie, gdybys w to wszedl.

    pozdr
    ssj5