  • 1. Data: 2003-12-08 10:11:31
    Temat: Odnosnie domniemywanych przeszukiwan...
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    czy w panstwie policyjnym mozna zabronic ludziom obecnym
    podczas nalotu policji komunikowanie sie, telefonowanie
    do znajomych np. prawnika, radcy
    na miejsce publiczne kafejka czy tez dom?
    nie jest to naruszenie wolnosci czy pewnych praw obywatelskich?
    przeciez nie utrudniam im postepowania w mojej sprawie,
    czuje sie jakbym uczestniczyl w blokadzie Leppera,
    tylko sie rusza a my cie juz kur.. zaje...
    cos mi tu za bardzo nie pasuje? moga tak czy tez nie?
    juz nie wspomne o arogancji i hamstwie...
    jak chca to sobie niech sprawdzaja kompa tu i na miejscu
    tyle niech to sie odbywa zgodnie z litera prawa
    moze zechca aresztowac za utrudnianie? ;-)

  • 2. Data: 2003-12-08 10:42:34
    Temat: Re: Odnosnie domniemywanych przeszukiwan...
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    Krzys napisał/a:
    > czy w panstwie policyjnym mozna zabronic ludziom obecnym
    > podczas nalotu policji komunikowanie sie, telefonowanie
    > do znajomych np. prawnika, radcy
    > na miejsce publiczne kafejka czy tez dom?

    W państwie policyjnym - tak.

    > nie jest to naruszenie wolnosci czy pewnych praw obywatelskich?

    Jest. Pytanie tylko, czy osoba niewinna powinna się nad tym zastanawiać...

    > przeciez nie utrudniam im postepowania w mojej sprawie,
    > czuje sie jakbym uczestniczyl w blokadzie Leppera,
    > tylko sie rusza a my cie juz kur.. zaje...

    A myślałeś, że policjant to kim jest? Opiekunką do dziecka?
    Zawsze też możesz złożyć skargę na postępowanie policjanta - odpowiedni
    ludzie sprawdzą wszystko bardzo dokładnie i jeśli okaże się, że któryś
    gliniarz działał niezgodnie z prawem to jest spora szansa na to, że zostanie
    ukarany.

    Już nie wspomnę o http://so.pwn.pl

    > jak chca to sobie niech sprawdzaja kompa tu i na miejscu
    > tyle niech to sie odbywa zgodnie z litera prawa
    > moze zechca aresztowac za utrudnianie? ;-)

    ło matko!

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 3. Data: 2003-12-08 11:04:28
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Maciej Muran wrote:

    > W państwie policyjnym - tak.

    > Jest. Pytanie tylko, czy osoba niewinna powinna się nad tym zastanawiać...

    Tak, powinna.

    Wlasciciel powinien zostac powiadomiony.

    kiedys tez tak myslalem...

    Boguslaw

  • 4. Data: 2003-12-08 11:13:52
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    bosz napisał/a:

    > Tak, powinna.

    Masz rację, przyznaję. Trochę źle to ująłem...

    > kiedys tez tak myslalem...

    Ale przynajesz, że gdyby gliniarze nie byli agresywni i zdecydowani to...
    mogłoby ich w ogóle nie być?
    Mnie też wkurza niepotrzebna ich arogancja ale zdaję sobie sprawę, że nikt
    nie jest doskonały. Wiem, że cel nie powinien w takich przypadkach uświęcać
    środków ale... nie wierzę też, że policja _zawsze_ postępuje tak (jak to
    'opisano') wobec niewinnych :)

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 5. Data: 2003-12-08 14:43:43
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej Muran rzecze:
    [..]
    > że któryś gliniarz działał niezgodnie z prawem
    > to jest spora szansa na to, że zostanie ukarany.

    Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!

    Pokaż mi gliniarza, który działa zgodnie z prawem?
    No pokaż!

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 6. Data: 2003-12-08 15:35:12
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:br22mc$bcm$1@inews.gazeta.pl

    > Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!
    > Pokaż mi gliniarza, który działa zgodnie z prawem?
    > No pokaż!
    > pozdrawiam
    > Arek

    Policjanci ktorzy zebrali material dowodowy w sprawie twoich grozb
    karalnych i przekazali go Prokuraturze, moim zdaniamie dzialali calkowicie
    zgodnie z prawem i do tego bardzo skuteczine (biorac pod uwage ile maja
    innej pracy, szczegolnie w Krakowie).

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 7. Data: 2003-12-08 15:47:11
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał/a:
> [...]
    > zgodnie z prawem i do tego bardzo skuteczine (biorac pod uwage ile maja

    Ojej, trafiłem na samego sławnego... kurczę, biegnę do łazienki poprawić
    urodę :)))

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.

  • 8. Data: 2003-12-08 17:04:22
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Maciej Muran" <X...@t...header> napisał w wiadomości

    ... kurczę, biegnę do łazienki poprawić
    > urodę :)))

    Gdyby Ciebie zomowcy w stanie wojennym bili tak strasznie pałkami po głowie
    jak arka to też byś został "miszczem" w pisaniu głupot. A jak przy tym
    rechotali???!! Na okrągło tylko :
    "Buacha cha cha cha cha cha cha !!!!!!!!"
    To i biedakowi mózg się "popsował" do szczętu ;))

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-12-08 23:03:45
    Od: "Krzys" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > zgodnie z prawem i do tego bardzo skuteczine (biorac pod uwage ile maja

    apel o rozsadek...
    nie mozesz chlopie wyluzowac?
    nie slyszales ze czym bardziej sie w gownie miesza tym bardziej smierdzi?
    odpusc sobie tutaj, bynajmniej bedzie z jakies 100kb mniej do sciagania
    miesiecznie ;-)

  • 10. Data: 2003-12-09 00:42:23
    Od: Arek <a...@e...net>

    Maciej Muran rzecze:
    > Ojej, trafiłem na samego sławnego... kurczę, biegnę do łazienki poprawić
    > urodę :)))

    Planujesz cyknąć sobie zdjęcie ze mną, czy z Majem? ;)

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.losowania.net