  • 1. Data: 2003-12-08 09:14:17
    Temat: źle nagrany film video
    Od: "Monika Janowiak" <m...@p...krakow.pl>

    renomowana firma filmowała nasz slub i wesele, kamera była cyfrowa . Od
    połowy film jest nieostry, prześwietlony a wszystko na nim pomarańczowe
    jakby było kręcone źle ustawionym zwykłym VHS-em. Prawdopodobnie kamera był
    ustawiona na automatyczne nagrywanie, skutkiem czego źle ustawiła balans
    bieli . Najchętniej wogóle nie odebrałabym takiego "dzieła" , ale jest to w
    końcu pamiątka. Co robić? Dodam jeszcze, że gość żąda pełnej sumy. Gdzie
    można zaskarżyć takiego fachowca? Wiem, że istnieją jakieś sądy
    konsumenckie, czy ktoś miał kiedyś z nimi do czynienia, gdzie ich szukać?
    Jestem z Krakowa

  • 2. Data: 2003-12-08 11:37:32
    Temat: Re: źle nagrany film video
    Od: "Maciej Muran" <X...@t...header>

    Monika Janowiak napisał/a:
    > balans bieli . Najchętniej wogóle nie odebrałabym takiego "dzieła" , ale
    > jest to w końcu pamiątka. Co robić?

    Musisz sama zdecydować. A właściwie to zdecydowac za tego 'fachowca' - chyba
    wolałby dostać cokolwiek niż nic, prawda? Na zasadzie: pół filmu jest
    schrzanione == połowa kasy.
    A może Twój małżonek pomoże Ci w rozwiązaniu kwestii 'polubownie'?

    > Dodam jeszcze, że gość żąda pełnej
    > sumy.

    Jak wyżej

    Gdzie można zaskarżyć takiego fachowca? Wiem, że istnieją jakieś
    > sądy konsumenckie, czy ktoś miał kiedyś z nimi do czynienia, gdzie ich
    > szukać? Jestem z Krakowa

    http://www.federacja-konsumentow.org.pl ? Chyba tak brzmi ten adres...
    google.com Twoim przyjacielem.

    --
    Samoloty hipersoniczne nie tylko widać, ale także słychać.