  • 1. Data: 2003-12-08 10:08:11
    Temat: Dowod z 1971 roku
    Od: "retyw" <r...@p...onet.pl>

    Mam dowod wystawiony przez KMMO w 1971 roku. Do kiedy musze go wymienic?

  • 2. Data: 2003-12-08 10:38:48
    Temat: Re: Dowod z 1971 roku
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    retyw wrote:

    > Mam dowod wystawiony przez KMMO w 1971 roku. Do kiedy musze go wymienic?

    Zgodnie ze starą ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych twój
    dowód jest nieważny już od 1981 roku. :P

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-12-08 12:03:18
    Od: "Feanor" <b...@p...onet.pl>

    > Zgodnie ze starą ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych twój
    > dowód jest nieważny już od 1981 roku. :P

    Jakie grozą za to konswkwencje?

    Pozdr.

  • 4. Data: 2003-12-09 13:25:58
    Od: "retyw" <r...@p...onet.pl>

    > Zgodnie ze starą ustawą o ewidencji ludności i dowodach osobistych twój
    > dowód jest nieważny już od 1981 roku. :P

    Ale skad. Na ten dowod wyrabialem paszport i inne rzeczy. Nikt nigdy nie
    kwestionowal.