  • 201. Data: 2009-07-03 15:15:33
    Temat: Re: Odmowa podania nazwy producenta
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w

    > A tak naprawdę nie wiesz nic - czy pochodzi od polskiego wytwórcy A,
    > czy od polskiego wytwórcy B, czy też od kogoś innego. I to bez względu,
    > czy kupujesz na noname, czy na BP, czy na LOTOS.

    Dlatego piszę, że w przypadku kupowania paliwa bardziej ufa się marce
    stacji, niż producentowi.
    Stąd nie ma sensu porównywanie tych dwóch sytuacji - kupno kafli i kupno
    paliwa.

    > Po co zatem ufać marce, skoro wszystkie marki i niemarki kupują z tych
    > samych dwóch źródeł?

    Wg tej samej zasady, wg której identyczne mięso od tego samego lokalnego
    producenta kupisz w sklepie, który posiada chłodnie, a nie u chłopa na
    rynku.

    Trafiłeś dokładnie w samo sedno :)

  • 202. Data: 2009-07-03 15:16:22
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    to wrote:

    > Jakie oszustwo? Podałem oszustwo jako przykład.

    No właśnie nie wiem, na czym to oszustwo miałoby polegać.

    > Oczywiście, że nie, to całkiem naturalne zachowanie, ale co to ma do
    > rzeczy?

    Kamień z serca;-). A do rzeczy ma wszystko, to Ty rzucasz oszustami w
    kierunku osób pytających, "kto produkuje kafelek". A przeciez kazdy ma prawo
    wiedzieć, za co ma zamiar zapłacić (jak będziesz lepszy, to może nawet i
    Tobie), nie?
    J.

  • 203. Data: 2009-07-03 15:16:27
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Jak zwykle nie zrozumiałeś.

    Czekam więc na obfite wyjaśnienia :)

  • 204. Data: 2009-07-03 15:16:55
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Ciekawe projekcje...

    No pewnie, bo Ty przecież zupełnie nie o tym piszesz od trzech dni.

  • 205. Data: 2009-07-03 15:19:22
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > Bo Ty tak ogłosiłeś w usenecie? Jak tu ktoś słusznie zauważył informacja
    > tez kosztuje.

    No więc masz wobec tego odpowiedź na własne pytanie. W jakim celu masz ich
    rozróżniać?
    W takim mianowicie, żeby zdecydować, czy udzielisz im informacji (za darmo
    lub za kasę) czy nie udzielisz.
    A jeśli jednak nie chcesz ich rozróżniać, to bądź łaskaw odpuścić ten
    temat, bo sam już nie wiesz, o co Ci chodzi.

  • 206. Data: 2009-07-03 15:36:59
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    to wrote:

    > Ciekawe projekcje...

    To są tylko wnioski wycięgniete z Twoich postów. Niestety, mam praktycznie
    identyczne, jak Baloo.
    J.

  • 207. Data: 2009-07-03 17:01:02
    Od: to <t...@a...xyz>

    krys wrote:

    > No właśnie nie wiem, na czym to oszustwo miałoby polegać.

    Na niczym, to był abstrakcyjny przykład.

> [...]
    > kierunku osób pytających, "kto produkuje kafelek". A przeciez kazdy ma
    > prawo wiedzieć, za co ma zamiar zapłacić (jak będziesz lepszy, to może

    Nie o to chodzi, przeczytaj wątek. Już kilka razy pisałem o jaką sytuację
    chodzi i na czym polega różnica.

    --
    cokolwiek

  • 208. Data: 2009-07-03 17:01:30
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > No pewnie, bo Ty przecież zupełnie nie o tym piszesz od trzech dni.

    Owszem, zupełnie nie o tym.

    --
    cokolwiek

  • 209. Data: 2009-07-03 17:02:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    krys wrote:

    > To są tylko wnioski wycięgniete z Twoich postów. Niestety, mam
    > praktycznie identyczne, jak Baloo.

    To rzeczywiście przykre, że oboje macie podobny problem z rozumieniem
    prostych zdań. I na tym zakończmy.

    --
    cokolwiek

  • 210. Data: 2009-07-03 17:03:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    Baloo wrote:

    > Czekam więc na obfite wyjaśnienia :)

    Wszystko co miałem do ten temat do napisania już napisałem. Kto miał
    zrozumieć, ten zrozumiał, na naukę czytania ze zrozumiem był czas w
    podstawówce.

    --
    cokolwiek