  • 1. Data: 2003-12-27 00:12:14
    Temat: Odliczenie na pomoce
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Witam

    Wezmy taka sytuacje. Czlowiek ma prawo do ulgi na pomoce naukowe
    typu komputer itp. Zwalniaja go. Czy do konca okresu trwania
    wypowiedzenia ma on jeszcze prawo kupic cos i odliczyc to potem
    od podatku? Wydaje mi sie, ze tak. Jeszcze jest przeciez
    zatrudniony. O ile sobie przypominam, ustawa nic nie wspomina o
    osobie na wypowiedzeniu. Jeszcze jest w trakcie trwania stosunku
    pracy.

    A jak z bezrobotnym na zasilku? Czy taki może sobie odliczyć
    wydatek na pomoce naukowe?

    Zbyszek, s...@p...onet.pl s...@p...com
    PGP key: 0x14FF5BF4
    Nie komentujemy i nie komentujemy, dlaczego nie komentujemy.
    (C) by Boguslaw Majewski - MSZ

  • 2. Data: 2003-12-27 11:22:10
    Temat: Re: Odliczenie na pomoce
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pracy.
    >
    > A jak z bezrobotnym na zasilku? Czy taki może sobie odliczyć

    Co do zasady ten komputer ma być do nauki, a nie do pracy. Tak więc możesz
    go odliczyć dokąd trwa Twoja aktywność zawodowa. W sumie nawet bezrobotny
    może powiedzieć, że chce się nauczyć obsługi komputera, bo będzie mu
    łatwiej znaleźć pracę i raczej nikt nie powinien mieć o to pretensji.

  • 3. Data: 2003-12-29 00:00:24
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...com>

    Czesc

    Rozważywszy wszystkie za i przeciw, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Co do zasady ten komputer ma być do nauki, a nie do pracy. Tak więc możesz
    > go odliczyć dokąd trwa Twoja aktywność zawodowa.

    Tak mi sie tez wydawalo.
    Ciagle sie jeszcze waham. Malo mi czasu zostalo. Tylko 2 i 1/2
    dnia. Przeprowadzam symulacje ekonomiczna:-)

    > W sumie nawet bezrobotny
    > może powiedzieć, że chce się nauczyć obsługi komputera, bo będzie mu
    > łatwiej znaleźć pracę i raczej nikt nie powinien mieć o to pretensji.

    No jasne. W koncu Quake chodzi mi wolno, to musze miec szybsza
    maszyne... Ups... eeee... Tzn. Word chodzi mi wolno;-)