  • 1. Data: 2003-12-26 17:04:39
    Temat: grozby slowne
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam czy taka rozmowe mozna kwalifikowac jako grozby i jels9i tak to gdzie
    to zglosci?

    "
    6652483 (17:40)
    JESZCZE RAZ SIE TAK ODEZWIJ A MOJ MAZ Z TOBA PODAGA OSOBISCIE
    6652483 (17:40)
    PROWIZJA TO OK 5 ZŁ
    6652483 (17:43)
    MAM CI PODAC KONTO CZY BAZGRAC DO ALLEGRO
    Karo800 (17:44)
    nie strasz mnie swoim mezem
    6652483 (17:44)
    A TY NAUCZ SIE LADNIE ZACHOWYWAC
    6652483 (17:45)
    SAM ODEBRALES TO JAKO GROZBE
    Karo800 (17:45)
    a co ja zlego powiedzialem moze powiesz?
    6652483 (17:45)
    TO PRZECZYTAJ OD POCZATKU
    6652483 (17:45)
    NIECHCE MI SIE JUZ GADAC BO TO NIEMA SENSU
    Karo800 (17:46)
    nie wiedz nic zlego prosze powiedz co zlego powiedzialem
    6652483 (17:46)
    CHCESZ NR KONTA CZY MAM PISAC
    6652483 (17:46)
    CHODZI O TWOJ STOSUNEK DO CALEJ SPRAWY
    Karo800 (17:46)
    pisz ja juz koment wystawiam sama tego chcialas, a moglo byc zalatwione
    inaczej
    Karo800 (17:47)
    sluchaj ja naprawde czytam dokladnie to co pisza na allegro i Twoj opis nie
    jest zgodny z rzeczywistoscia
    Karo800 (17:47)
    to dlatego
    6652483 (17:47)
    OK, JA TEZ WYSTAWIAM, I ZOBACZYMY JUTRO
    6652483 (17:47)
    DO ZOBACZENIA
    Karo800 (17:47)
    zobaczymy dzis bo komentarze zaraz sie pojawia
    6652483 (17:47)

    6652483 (17:47)
    ZOBACZYMY JUTRO CIEBIE
    6652483 (17:47)
    JAKI BEDZIESZ LADNY
    6652483 (17:48)
    JEST PARU TAKICH CO CHETNIE SIE DO CIEBIE PRZYJADA
    6652483 (17:48)
    A Z ALLEGRO TO SAM ZREZYGNUJESZ
    6652483 (17:48)
    MASZ TEN KOMETRAZ JAKOS ODKRECIC BO POZALUJESZ
    6652483 (17:48)
    TY SWINIO
    Karo800 (17:50)
    poczytaj sobie
    Karo800 (17:51)
    i jeszcze jakas grozba a zawiadamiam policje.
    6652483 (17:51)
    POCALUJ MNIE W D...
    6652483 (17:51)
    ZROB JUTRO KAWE
    6652483 (17:51)
    ZLE TRAFILES DURNIU
    6652483 (17:51)
    MAM GDZIES POLICJE
    Karo800 (17:51)
    to sie okaze
    6652483 (17:52)
    SPADAJ
    6652483 (17:52)
    "
    dodam jeszcze ze pod moim adresem padly jeszcze bardziej niewybredne
    slowa.....
    Nadmieniam tez ze ja w zaden sposob nie odezwalem sie do tej osoby w sposob
    wulgarny.
    Oczywiscie cala rozmowa jest do wgladu nie tylko u mnie na serwie ale tez
    jak sadze na serwerze GG .
    Co mam z tym zrobic, prosze o rade.
    Pozdrawiam
    Jacek

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 2. Data: 2003-12-26 19:19:50
    Temat: Re: grozby slowne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem to nie podlega ściganiu jako groźba karalna. Tu nawet tak
    naprawdę groźby nie ma. Może tych kilku chce do Ciebie na tą kawę wpaść.

  • 3. Data: 2003-12-26 20:08:29
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Dzieki za powazna odpowiedz

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 4. Data: 2003-12-26 21:26:00
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl>

    Jacek23 wrote:
    > Dzieki za powazna odpowiedz

    Mialem niedawno podabna rozmowe. O wiele powazniejsza. Gosc mi i mojej
    rodzinie ewidentnie grozil obrabowaniem mieszkania, pobiciem rodziny a nawet
    zabojstwem. Olalem go, a pozniej sie okazalo, ze to jakis 9-cio letni gnoj
    dorwal sie do GG swojej starszej siostry i wariowal. Ona to pozniej znalazla
    u siebie w archiwum i mnie przepraszala. Tez mialem juz zamiar zglosic to na
    policje :)) Oczywiscie odpuscilem sobie.
    A tu ja bym radzil przeslac zapis rozmowy do administratora Allegro. Oni sa
    czuli na takie rzeczy i gosc prawdopodobnie z Allegro zniknie.

  • 5. Data: 2003-12-26 21:53:25
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    No tak do allegro juz zglosilem i wyslalem ta rozmowe a nad policja sie
    zastanawiam dlatego zadalem to pytanie.

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 6. Data: 2003-12-27 08:16:58
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Ja tez dokladnie wiem kto mi grozil ale robil to tylko przez komunikator gg.
    Mam oczywiscie zapis tej romowy i na serwach gg tez pewnie jest do wgladu na
    wniosek policji lub prokuratury

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290
    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    > j...@p...pl news:bshqbe$5aq$1@nemesis.news.tpi.pl
    >

    > Wiesz, to zalezy.
    >
    > Np Policja zajela sie moim zgloszeniem grob karalnych, poniewaz dokladnie
    > wiedzialem kto mi grozil, dlaczego (wariat) i mialem dowody iz moze to
    > zrealizowac.
    >
    > Jakis czas temu byla na grupie bardzo podobna sytuacja (tez allegro),
    > poszukaj w archiwum, odpowiedzialem tej osobie ok hmm z miesiac temu.
    >
    > Zapraszam tez do objerzenia strony w stopce, zblizona tematyka
    >

    > --
    > ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~l-.~~~~~~~~~~~~~~~~
    ~~~

  • 8. Data: 2003-12-27 08:42:35
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Jasne, pewnie jak mi sie cos stanie to dopiero beda przeslanki do scigania:)

    --
    j...@p...pl
    GG:207344 : ICQ: 7431290

  • 9. Data: 2003-12-27 08:43:34
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    > Co mam z tym zrobic, prosze o rade.

    Nic , bo rozmowa ta nie ma przeslanek grozby w mysl art, 190 kk

  • 10. Data: 2003-12-27 09:40:39
    Temat: Re: moje dziecko
    Od: Danuta<p...@w...pl>

    ojciec dziecka ,wyjechał do kochanki na święta razem z moim synkiem
    nie wiem gdzie jest.Jego rodzina nic mi nie chce powiedzieć .Co mam
    robić?Czekam jestem rozpaczona!!!!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info