  • 51. Data: 2006-04-06 12:11:55
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kubiak wrote:

    > Posadzić na przytulnej kanapie, puścić w tle spokojną i cichą muzyczkę
    > i obserwować przez np. 10 minut. Rozumiem, że jest problem zrobić to w
    > radiowozie :)

    Wiesz, ja np. w takich miłych warunkach mogę usnąć i godzinkę po
    całonocnym śnie ;)

  • 52. Data: 2006-04-06 13:24:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Rower+pijany jest znacznie większym zagrożeniem, niż pijany pieszo.

    A samochod+pijany jeszcze wiekszym niz oni razem wzieci.

    > Sam pijany nie osiągnie prędkości 50km/h oraz z reguły ma znacznie mniej
    > twardych, metalowych elementów.

    A rowerzysta nie osiagnie 160km/h i nie ma masy 1,5 tony.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 53. Data: 2006-04-06 13:34:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > A samochod+pijany jeszcze wiekszym niz oni razem wzieci.

    Well? Pijacy w samochodzie też są skazywani, i to z reguły jeszcze 2
    lata w zawiasach dostają.

    > A rowerzysta nie osiagnie 160km/h i nie ma masy 1,5 tony.

    Patrz wyżej.

  • 54. Data: 2006-04-06 13:41:49
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    > Well? Pijacy w samochodzie też są skazywani, i to z reguły jeszcze 2
    > lata w zawiasach dostają.

    To dlaczego piesi nie sa?

  • 55. Data: 2006-04-06 14:04:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > To dlaczego piesi nie sa?

    Bo, póki nie wlezą na jezdnię, grożą jedynie zapaskudzeniem komuś
    wdzianka, jak im się niedobrze zrobi.

  • 56. Data: 2006-04-06 15:41:04
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > cóż, nie bardzo rozumiesz działanie prawa

    Prawa w twoim (i PiS) rozumieniu - na pewno nie.
    Norma prawa jest normą SZTYWNĄ i nie podlega relatywizacji. Poza PiSiorkami.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 57. Data: 2006-04-06 15:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Bo, póki nie wlezą na jezdnię, grożą jedynie zapaskudzeniem komuś
    > wdzianka, jak im się niedobrze zrobi.

    no nie do konca. Mojemu bratu taki pijany pieszy wleciał na maske bo chciał
    sie przytrzymac słupa ale nie trafił...

    "Jak mogę powiedzieć, co myœlę, dopóki
    nie przekonam się, co mówię?" E.M. Forster

  • 58. Data: 2006-04-06 15:57:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Sam pijany nie osiągnie prędkości 50km/h oraz z reguły ma znacznie mniej
    > twardych, metalowych elementów.

    tyle to ja ledwo na trzezwo jade... :)

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 59. Data: 2006-04-06 16:08:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > tyle to ja ledwo na trzezwo jade... :)

    Nawet z górki?

  • 60. Data: 2006-04-06 16:09:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik wrote:

    > no nie do konca. Mojemu bratu taki pijany pieszy wleciał na maske bo chciał
    > sie przytrzymac słupa ale nie trafił...

    I co? Umarł twój brat od tego?