  • 51. Data: 2015-11-23 21:14:47
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie.

    No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.
    ---
    Bzdurzysz. Jak się nie da to nie można zostać za to ukaranym. Taki przepis
    jest.

  • 52. Data: 2015-11-23 21:18:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Robert Tomasik"

    > Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z
    > kombinowania :-)

    Nie ma sądu, który skażę w takim wypadku którąkolwiek osobę.
    ---
    Byłeś Ty kiedy w sądzie ?

  • 53. Data: 2015-11-23 22:59:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Nie wyjdzie.
    > Odcinki mają od kilometra do sześciu.
    > Przy stratach na wyhamowanie i na ruszenie ciężko będzie
    > przekroczyć limit, dodatkowe kilkadziesiąt sekund na zamianę
    > miejsc to uniemożliwi.
    > Nie dotyczy teoretyków którzy zaproponują na gównianej drodze
    > rozpędzić dobry samochód do ponad 300 kilometrów na godzinę.

    tym razem nie chodzi o przekroczenie tylko o nieprzekroczenie.
    Myslisz, ze ktos jeszcze bedzie stał z raderm na tych 6 km?
    Wątpię.
    Więc masz 6 km niczym nie skrępowanej jazdy na maxa tam i z powrotem.
    A nawet jak nie z powrotem, to depnę ma maksa a tuż przed wyjazdem z
    odcinka pojde sie odlać w krzaki.

  • 54. Data: 2015-11-23 23:33:53
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-15 o 17:18, J.F. pisze:

    > No to jeszcze moze sad powolac bieglego, ten policzy strate czasu, i
    > wyliczy nowa srednia predkosc, po czym zabierze PJ :-)

    Komu?

    > Ale skazania wykluczyc tez nie mozna :-)

    Moim zdaniem można.

  • 55. Data: 2015-11-23 23:34:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-15 o 16:23, Sonn pisze:
    > Ale tylko przy założeniu że nie ma zdjęcia. A mają być.

    Nawet przy zdjęciach nie da się wykluczyć, że po drodze sie dwa razy
    przesiedli.

  • 56. Data: 2015-11-23 23:36:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23-11-15 o 21:18, re pisze:

    > Nie ma sądu, który skażę w takim wypadku którąkolwiek osobę.
    > ---
    > Byłeś Ty kiedy w sądzie ?
    Zdarzało się :-) le sądząc po Twojej pewności siebie zapewne bywałem w
    innych, niż Ty.

  • 57. Data: 2015-11-24 06:40:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 23.11.2015 23:33, Robert Tomasik wrote:

    > Moim zdaniem można.

    Bo się naczytałeś bajek o wymiarze sprawiedliwości. Są procesy
    poszlakowe, były procesy gdzie w procesie karnym orzeczono winę, a
    cywilnym wręcz przeciwnie itd.

    Shrek

  • 58. Data: 2015-11-24 06:43:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-24 o 06:40, Shrek pisze:

    > Bo się naczytałeś bajek o wymiarze sprawiedliwości. Są procesy
    > poszlakowe, były procesy gdzie w procesie karnym orzeczono winę, a
    > cywilnym wręcz przeciwnie itd.

    Taaa, wina w procesie cywilnym [ziew].

    Czytaj dalej te onety.

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2015-11-24 16:17:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ail.me
    *witek* napisał(-a):

    > Więc masz 6 km niczym nie skrępowanej jazdy na maxa tam i z powrotem.
    > A nawet jak nie z powrotem, to depnę ma maksa a tuż przed wyjazdem z
    > odcinka pojde sie odlać w krzaki.

    Doigramy się monitorowania online prędkości wszystkich pojazdów 8-)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 60. Data: 2015-11-24 18:17:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości
    ail.me

    > Doigramy się monitorowania online prędkości wszystkich pojazdów 8-)

    Raczej odwrotnie.
    Bedziesz dostawał jeden mandat dziennie z definicji i bedziesz musiał
    sam wykazać, że dzisiaj na niego nie zasłużyłeś.
    Urzednik bedzie oceniał czy twoje wyjaśnienia są wiarygodne czy nie i
    ewnetualnie anuluje mandat.