  • 21. Data: 2015-11-22 23:11:08
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-15 o 22:42, Shrek pisze:

    > No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.

    Masz wskazać, komu powierzyłeś samochód. Jak wskażesz dwie osoby, to
    obowiązek spełniłeś. Sprawą oskarżyciela jest wykazanie która z tych
    osób przekroczyła prędkość.

    > Luka to będzie jak sądy będą za to uniewinniać. A na razie... W sumie to
    > tak samo jak byś chciał wskazać, tylko za cholerę nie możesz sobie
    > przypomnieć kto jechał dokładnie 134 dni temu o 17,45. Trudno - nie
    > możesz to płacisz.

    Ależ ja pamiętam i wskazuję. Nawet do metra mogę wskazać, w którym
    miejscu się przesiadaliśmy.

    > No kicha 500 PLN.
    Błądzisz.

  • 22. Data: 2015-11-22 23:13:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:
    > Odcinkowy pomiar prędkości- taki nowy wynalazek w Polsce.
    >
    > Moja Multipla wjeżdża w odcinek gdzie mierzą i wyjeżdża z tego odcinka. Niech to
    będzie 1km(ile jest normalnie?),
    > System stwierdza że Multipla przekroczyła. Trzeba(?) wskazać kierowce.
    > Ale pech chciał że na tym odcinku żona za kierownice zasiadła bo ja się źle
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?
    > Jak to wg Was wygląda?

    Dobre pytanie.
    Punkt dla ciebie.

    tak obocznie
    Nie masz wskazać kto przekroczył, to cie nie interesuje.
    Masz wskazać komu daleś kluczyki.
    czy on/ona przekroczyl czy nie, nie twoj biznes.

  • 23. Data: 2015-11-22 23:18:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > Czyli jednak żona, drogi Watsonie :-)

    O ile?
    Bo to jest podstawa do ukarania.

    Tylko, ze nie pisz ze tyle ile wyszlo z pomairu odcinkowego, bo ona
    całego odcinka nie prowadziła.
    Wieć nie można jej ukarać bo nie wiadomo "na ile".

    Ten system bedzie działał tylko w przypadku niecwaniaków.
    Reszta jak zwykle się wywinie.

  • 24. Data: 2015-11-23 06:36:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 23:11, Robert Tomasik wrote:

    > Błądzisz.

    Się okaże. A nie jest tak, że to decyzja administracyjna i nawet do sądu
    nie można oddać sprawy?

    Shrek

  • 25. Data: 2015-11-23 08:21:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    e...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

> [...]
    > się źle poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto
    > przekroczył?. Bo w ktőrym momencie było przekroczenie?- na 22m czy

    Rok z okładem na p.m.s. pisałem jak sobie zrobić jaja
    http://www.grupy.v10.pl/Zrob,cie,sobie,jEjE,z,pomiEr
    u,odcinkowego,1,2581868,2014_05.html
    Można oczywiście jescze bardziej pokombinować, wcześniejszy wyjazd, niż
    wjazd, etc. Jest trochę możliwości.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2015-11-23 08:40:17
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 08:21:37 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
> [...]
    u,odcinkowego,1,2581868,2014_05.html
    > Można oczywiście jescze bardziej pokombinować, wcześniejszy wyjazd, niż

    Jeśli te kombinacje są dla jaj to wszyscy kombinatorzy po 500.

    Przestańmy robić burdel bo to tylko niepotrzebnie zabiera czas
    wielu ludziom.

    Andrzej.

  • 27. Data: 2015-11-23 09:47:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 22:25:19 UTC+1 użytkownik Sonn napisał:
    > A kogo obchodzą twoje "chęci". Wskazujesz albo 500 zeta się należy.
    Wskazuje- kierowałem ja i żona- zmieniliśmy się na trasie.
    Kto przekroczył?

  • 28. Data: 2015-11-23 10:48:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:
    >Wskazuje- kierowałem ja i żona- zmieniliśmy się na trasie.
    >Kto przekroczył?

    Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z
    kombinowania :-)

    J.

  • 29. Data: 2015-11-23 10:55:44
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 17:16, Kris pisze:
> [...]
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    Hmm na tak krótkim odcinku, to musiałoby być ograniczenie do 10km/h?
    Albo coś w tym geście, bo przecież czas na zatrzymanie się, zmianę
    kierowcy całkowicie powinien wyeliminować problem...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 30. Data: 2015-11-23 13:09:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 listopada 2015 10:48:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Dwie rozprawy i dwa razy po 500 zl plus punkty was szybko wylecza z
    > kombinowania :-)
    A tam kombinowanie od razu
    Ktoś tam wyżej pisze ze te odcinki pomiarowe to i 6 km może być- przecież całkiem
    realne jest że kierowca się zmienia na trasie.
    Piszesz dwie rozprawy- dlaczego dwie skoro przewinienie było jedno-przekroczenie
    prędkości.