  • 11. Data: 2015-11-22 20:28:54
    Temat: Re: Odcinkowy pomiar prędkości
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 22-11-15 o 18:51, Zbynek Ltd. pisze:

    > Poczekamy na pierwsze orzeczenia :-)

    Dopuścili się wykroczenia "wspólnie i w porozumieniu". :-)

  • 12. Data: 2015-11-22 20:57:26
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    cef napisał(a) :

    > Może nie ma możliwości zatrzymania się, więc możesz dostać jeszcze mandat
    > za coś innego :-)

    Nie tylko na autostradach jest taki pomiar. Także na terenie miasta.
    U mnie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 13. Data: 2015-11-22 20:58:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik napisał(a) :

    > No i szybko do szpitala jechali :-)

    Czyli jednak żona, drogi Watsonie :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 14. Data: 2015-11-22 21:04:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 18:21, Kris wrote:

    > Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było.

    No to oni chętnie by wystawili mandat na kierującego, ale skoro nie
    wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.

    Jak pisał następca. Poczekamy na pierwsze sprawy sądowe, bo w domyślnie
    (dopóki nie pójdzie do sądu) będzie zapewne tak jak piszę.

    Shrek

  • 15. Data: 2015-11-22 22:00:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > No to oni chętnie by wystawili mandat na kierującego, ale skoro nie
    > wiesz to łykniesz 500 za niewskazanie.

    Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie. Jak wskazał Robert - luka w
    systemie. Zagadali się, któreś z nich przekroczyło prędkość i nie
    zauważyło tego. Nie wiadomo które. Na zdjęciu z radaru byłoby widać.
    A tu kicha.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 16. Data: 2015-11-22 22:17:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 22 listopada 2015 22:00:17 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > Ależ tu nie da się wskazać.
    Ale uczciwy jestem i bym wskazał kto przekroczył. Tylko kurcze nie wiem kiedy było
    przekroczenie;)

  • 17. Data: 2015-11-22 22:26:16
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 o 18:21, Kris pisze:
> [...]
    będzie 1km(ile jest normalnie?),
    poczułem. Jak wskazać winnego skoro nie wiem kto przekroczył?. Bo w ktőrym momencie
    było przekroczenie?- na 22m czy może na 995m?

    > Ale ja bym chętnie wskazał. Nie wiem tylko kiedy i gdzie przekroczenie było. Bo od
    1 do 500m ja kierowałem a od 500 do 1000m żona. Kto i kiedy przekroczył?

    A kogo obchodzą twoje "chęci". Wskazujesz albo 500 zeta się należy.
    Koniec dyskusji.

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2015-11-22 22:34:08
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Kris napisał(a) :
    > Ale uczciwy jestem i bym wskazał kto przekroczył. Tylko kurcze nie wiem kiedy było
    przekroczenie;)

    No właśnie. Byłoby zdjęcie, byłoby jasne. Mniej więcej :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 19. Data: 2015-11-22 22:42:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 22.11.2015 22:00, Zbynek Ltd. wrote:

    > Ależ tu nie da się wskazać. Fizycznie.

    No to nie wskażesz. A za niewskazanie jest 500 PLN.

    > Jak wskazał Robert - luka w
    > systemie.

    Luka to będzie jak sądy będą za to uniewinniać. A na razie... W sumie to
    tak samo jak byś chciał wskazać, tylko za cholerę nie możesz sobie
    przypomnieć kto jechał dokładnie 134 dni temu o 17,45. Trudno - nie
    możesz to płacisz.

    > Zagadali się, któreś z nich przekroczyło prędkość i nie
    > zauważyło tego. Nie wiadomo które. Na zdjęciu z radaru byłoby widać. A
    > tu kicha.

    No kicha 500 PLN.

    Shrek

  • 20. Data: 2015-11-22 22:44:24
    Od: Konfabulator Konfabulatorski <k...@1...pl>

    Widziałeś Ty kiedyś ustawę i o co mogą na jej podstawie pytać? Bo na pewno nie o to
    kto popełnił wykroczenie. Nie mają takiego prawa. A kto popełnił wykroczenie na
    odcinku to już paranoja i nikogo kto się sam nie przyzna nie ukarzą. To działa w
    krajach, gdzie z automatu karze się właściciela, u nas mogą postraszyć. Zresztą
    mandatów z fotoradarów nikt rozsądny też płacić w większości sytuacji nie musi. I to
    całkiem legalnie. Wystarczy pingpong z kolejnymi osobami, którym pojazd powierzono,
    aż wykroczenie się przedawni.