  • 41. Data: 2010-01-20 00:24:40
    Temat: Re: Odbieranie jednego listu poleconego, zostawianie innych ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Proponowano mu wręczenie przesyłki. Zakłądam, ze to był list, a nie
    > kontener do którego odbioru trzeba faktycznie być przygotowanym. Odmówił
    > przyjęcia.

    Nie odmówił - obiecał przyjść poń później.

    Może nie radzi sobie z czytaniem więcej jak jednego listu dziennie ;->

    > No to normalnym mi się wydaje adnotacja o odmowie i
    > zastosowanie się do stosownej procedury. W wypadku przesyłek sądowych
    > mówi ona o ich odesłaniu i taki obowiązek spoczywa na pracowniku poczty.

    Nadinterpretacja i daleko posunięta nadgorliwość.

  • 42. Data: 2010-01-20 00:56:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

    > Sensu to nie ma, ale sądzę, że nawet teraz da się to zrobić. Podpisujesz
    > odbiór, pakujesz do innej koperty i wysyłasz sam do siebie.

    Sens ma.
    Ide na imprezę i wpadłem nadać list, a tu mnie obsobaczyli dziesięcioma
    listami z sądu.
    Przecież ich nie zabiorę ze sobą, bo po pijaku jeszcze zgubię.
    Wolę podpisać odbiór i zostawić na poczcie. Odbiore po trzeźwemu. O ile
    bede pamietał. :)
    To samo z paczką. Jak odmówię odebrania, to zgodnie z teorią, powinni
    odesłać z adnotacja adresat odmówił odbioru. A przecież nie potargam jej
    ze sobą.

  • 43. Data: 2010-01-20 00:58:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:4b564d48$1@news.home.net.pl...

    > Nie odmówił - obiecał przyjść poń później.

    Odmówił odebrania i obiecał przyjść później.

    > Może nie radzi sobie z czytaniem więcej jak jednego listu dziennie ;->

    Ależ on w ogóle może go nie czytać. Nie ma takiego obowiązku.

    > Nadinterpretacja i daleko posunięta nadgorliwość.

    Nie ja ten ich regulamin pisałem.

  • 44. Data: 2010-01-20 00:59:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie odmówił - obiecał przyjść poń później.

    Tak samo jak z wypowiedzeniem umowy o prace i wieloma innmi rzeczami.
    Odmówienie zapoznania się jest wystarczającym, żeby było skuteczne.
    I niestety podejście jest tylko jedno.
    Jak cię złapią, klamka zapadła.

  • 45. Data: 2010-01-20 04:24:38
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-01-20 01:58, Robert Tomasik pisze:

    > Odmówił odebrania i obiecał przyjść później.

    I taka adnotacja powinna znaleźć się na zwróconym liście. :)

    --
    spp

  • 46. Data: 2010-01-20 08:20:59
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:4b56014b$1@news.home.net.pl...

    > Jakiego niedopełnienia? Doręczyć pod adres próbowali - odbiorcy nie
    > zastali.

    a wg ciebie to poczta od czego jest?
    chyba wlasnie od skutecznego doreczania przesylek wlasnie

    postaw sie teraz po drugiej stronie barykady, czyli wysylajacego polecony do
    jakiegos delkwenta z ktorym masz na pienku i zalezy ci na szybkim
    zalatwieniu sprawy, tez tak przychylnym okiem patrzysz na miganta, ktory
    probuje przeciagnac terminy i pocztowcow, ktorzy ida mu na reke i zamiast
    doreczyc przesylke kiedy jest taka mozliwosc, albo odeslac z adnotacja o
    odmowie przyjecia, to pozwalaja mu przyjsc po listy za kilka dni?

  • 47. Data: 2010-01-20 10:26:34
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

> [...]
    > doreczyc przesylke kiedy jest taka mozliwosc, albo odeslac z adnotacja o
    > odmowie przyjecia, to pozwalaja mu przyjsc po listy za kilka dni?

    Pierdoły. Po to są terminy by określić kiedy trzeba a kiedy można.

  • 48. Data: 2010-01-20 10:34:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    op23 pisze:

    > Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pierdoły. Po to są terminy by określić kiedy trzeba a kiedy można.

    Tym bardziej, że jeśli masz na pieńku, to te 14 dni na odebranie
    listu poleconego nic nie zmieni. Zakładając, że "pieniek" oznacza jakieś
    rachunki, to bez problemu można przeciągnąć uprawomocnienie się nakazu
    zapłaty o około rok, i to bez dodatkowych opłat i w pełni legalnie.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2010-01-21 18:32:11
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 18 Jan 2010, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No te to może odebrać od razu, bo pewnie są darmowe. Skoro nie chce
    > odebrać teraz, a za dwa dni, to pewnie są za pobraniem.

    Niekoniecznie.
    Może chce "strzelić w stopę" urzędowi :> - osobiście mi się
    zdarzyło, że pismo wystawione w dniu X, zostało wysłane
    po kilkunastu (!) dniach (datownik z poczty) i przyszło
    2 dni przed wyznaczonym terminem stawienia się w urzędzie.
    Ktoś spodziewający się takiego numeru może być zainteresowany
    odbiorem dokładnie w 14. dniu od 1. awiza, o godzinie 18.59
    zresztą :>

    pzdr, Gotfryd

  • 50. Data: 2010-01-21 19:46:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Gotfryd Smolik news wrote:

> [...]
    > Ktoś spodziewający się takiego numeru może być zainteresowany
    > odbiorem dokładnie w 14. dniu od 1. awiza, o godzinie 18.59

    Ale jeśli jest zainteresowany odbiorem w 14 dniu, to przez 14 dni musi
    unikac poczty.