  • 11. Data: 2010-02-04 21:36:13
    Temat: Re: Ochroniarz w markecie i rewizja plecaka
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-02-04 22:08, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Nie, nie mogą - musiałby co najmniej popełnić jakieś wykroczenie.

    Nie koniecznie.
    Chodził z plecakiem po sklepie samoobsługowym i ochrona uważa
    że coś kradnie. Może im udowodnić że nie mają racji ale nie musi
    a ich obowiązkiem jest sprawdzenie tego. Więc muszą wezwać kogoś
    komu będzie miał obowiązek pokazać zawartość plecaka.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2010-02-04 21:40:55
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    RadoslawF wrote:

> [...]
    > a ich obowiązkiem jest sprawdzenie tego. Więc muszą wezwać kogoś
    > komu będzie miał obowiązek pokazać zawartość plecaka.

    1. Na jakiej podstawie tak twierdzą?
    2. Takie oskarżenie i brak dowodów... uuuu... miękki grunt...

    --
    limken polimken

  • 13. Data: 2010-02-04 21:42:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    RadoslawF pisze:

    > Nie koniecznie.
    > Chodził z plecakiem po sklepie samoobsługowym i ochrona uważa
    > że coś kradnie.

    Bo chodził z plecakiem??

    A co z ludźmi, co chodzą z kieszeniami? ;->

    > Może im udowodnić że nie mają racji ale nie musi

    Może tez im udowodnić, że nie jest wielbłądem.

    > a ich obowiązkiem jest sprawdzenie tego. Więc muszą wezwać kogoś

    A co jego obchodzą ich obowiązki?

    > komu będzie miał obowiązek pokazać zawartość plecaka.

    Podstawę prawną do zatrzymania obywatelskiego za "manie plecaka" poproszę.

  • 14. Data: 2010-02-04 21:43:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > tylko wtedy kiedy bedziesz chcial sobie pojsc.

    A niby dlaczego?

  • 15. Data: 2010-02-04 21:52:33
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 22:42:40 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > A co z ludźmi, co chodzą z kieszeniami? ;->

    Ba! Tabuny kobiet z torebkami chodzą!

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 16. Data: 2010-02-04 21:57:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Negatyw n...@t...pl ...

    > Poszedłem dalej i w drodze powrotnej zadzwoniłem pod 997 by dopytać
    > jak z tym jest.

    powaznie? Takim pytaniem zajmowałes czas na alarmowej linii 997?
    Gratuluje...

  • 17. Data: 2010-02-04 22:17:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2010 3:36 PM, RadoslawF wrote:

    > Nie koniecznie.
    > Chodził z plecakiem po sklepie samoobsługowym i ochrona uważa
    > że coś kradnie.

    Za mało.
    To, że ochrona uważa jeszcze nie wystarczy.

    Musi mieć jakiś konkretniejszy argument, np. zdejmował plecak i coś do
    niego wkładał.

  • 18. Data: 2010-02-04 22:20:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2010 3:43 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > A niby dlaczego?

    zakładam, ze to juz jest po wezwaniu przez nich policji
    jeśli mają konkretne podejrzenie, że coś zwinął i on teraz sobie chce
    pójść, to mają prawo go zatrzymać do czasu przyjazdu policji.

  • 19. Data: 2010-02-04 22:27:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > zakładam, ze to juz jest po wezwaniu przez nich policji

    Co to zmienia?

    > jeśli mają konkretne podejrzenie, że coś zwinął i on teraz sobie chce
    > pójść, to mają prawo go zatrzymać do czasu przyjazdu policji.

    Podejrzenie o "manie plecaka"? Trochę za mało.

  • 20. Data: 2010-02-04 22:47:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/4/2010 4:27 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Co to zmienia?

    sporo, bo albo oni wyzywaja policje skoro nie chcesz im pokazac co wg
    nich wlozyles do plecaka i wowczas czekacie na policję, albo ty wzywasz
    policje, ze jakas banda nie chce cie wypuscic ze sklepu.

    > Podejrzenie o "manie plecaka"? Trochę za mało.

    nie o manie plecaka tylko o włożenie czegoś do tego plecaka.