  • 21. Data: 2009-01-29 00:14:01
    Temat: Re: Ochroniarz mnie wyprosił
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Ale ja tylko żartowałem ;)
    > Nie szkoda ci pieniędzy na adwokata?

    Pewnie, że szkoda... zwłaszcza na adwokata strony przeciwnej ;->

    Zresztą co mi innego pozostało?

    OK, OK, są inne metody, a na takich tchórzliwych pizdach byłyby IMHO
    wyjątkowo skuteczne ;-> ale ja mam swoje Zasady!

  • 22. Data: 2009-01-29 00:17:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Namawiam do publikacji wyroków wraz z uzasadnieniem.

    Mogę ewentualnie poskanować akta i podesłać mailem do zainteresowanych -
    niestety płytki z jedyną kopią nagrań z kamer (tzn. tych niewielu, które
    przypadkiem nie były w zupełnie przypadkowej "konserwacji", której
    dokumentacji początkowo domagał się sąd a potem przypadkowo zupełnie o
    tym zapomniał) nie mogę skopiować, gdyż zupełnie przypadkiem uległa
    przypadkowemu połamaniu leżąc sobie w środku grubego stosu papierowych
    akt sądowych.