  • 21. Data: 2004-02-16 04:23:53
    Temat: Re: Ochrona praw autorskich w internecie
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c0p09e$9kc$1@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Rozumiem, że nie chcecie z nim korespondować. To również Wasze prawo i nie
    > mam zamiaru w nie ingerować. Uważacie Go za głupca - też Wam wolno. Ale
    > skąd ten nacisk na inne osoby, by z gościem nie dyskutowały, tego
    > zrozumieć nie potrafię? Co to komu przeszkadza albo czemu taki zbiorowy
    > nacisk miał by służyć. Weźcie jakoś mi to wyjaśnijcie. Może jestem oporny
    > na sugestie, ale jednak nie mam pomysłu. Tak kawę na ławę proszę, czemu
    > miało by to niby się przysłużyć. Kto miałby i w jaki sposób na tym
    > skorzystać.

    Jakby co (aby nie wyszło żeś sam tu wyjątkiem) to podzielam dokładnie
    Twoje zdanie. Nie podoba wam się Arnold, nie dyskutujcie z nim, ale za
    przeproszeniem, nic wam do tego że ktoś ma sobie ochotę z nim popisać. KF
    w końcu przepastny jest.

    --
    Marcin

  • 22. Data: 2004-02-16 20:30:01
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Marcin Debowski w wiadomości
    <news:p7t5g1-6si.ln1@ziutka.router> powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > Twoje zdanie. Nie podoba wam się Arnold, nie dyskutujcie z nim, ale za
    > przeproszeniem, nic wam do tego że ktoś ma sobie ochotę z nim popisać. KF

    Z Perszingiem albo Wańką też byś korespondował sobie? :((((

    --
    Olgierd
    "Bądźcie tak rewolucyjni jak nauka i tak reakcyjni jak tabliczka

  • 23. Data: 2004-02-16 21:24:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z Perszingiem albo Wańką też byś korespondował sobie? :((((

    Publicznie? Nie ma problemu. Prywatnie bym się bał pomówień, co akurat
    przy moim zawodzie mogło by mieć nie najlepsze konsekwencje. To, że jeden
    albo drugi ma krew na rękach, to nie znaczy, że nie warto z nim rozmawiać.

  • 24. Data: 2004-02-17 08:42:22
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > No właśnie nie potrafię, choć się staram i w tym cała rzecz. <ciah>

    A chcesz po ryju? Dawaj adres;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 25. Data: 2004-02-17 08:43:14
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z Perszingiem albo Wańką też byś korespondował sobie? :((((

    Nie przesadzaj. Nie ten format;)

    Pozdr
    Leszek

  • 26. Data: 2004-02-17 21:50:31
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c0tng1$khl$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > To, że jeden
    > albo drugi ma krew na rękach, to nie znaczy, że nie warto z nim rozmawiać.

    To najgłupsze zdanie z palców Twych jakie zeszło na tej grupie. Piszesz
    tu dużo i naprawdę dużo można się od Ciebie dowiedzieć (nawet jeśli się
    człowiek nie zgodzi, przynajmniej zacznie kombinować). Ale o etyce i
    moralności to widzę - nie bardzo.
    Jesteś widzę tzw. "modelowym prawnikiem", takim, przez których później
    mamy nienajlepszą opinię (sk!syny!) wśród społeczeństwa. Nie liczy się
    moralność tylko abstrakcyjny obiektywizm.
    Moim skromnym zdaniem są ludzie, którym się ręki nie podaje, z którymi
    się nie rozmawia. Niewątpliwie należy do nich Arnold Buzdygan. Ale
    jestem mądrzejszy od Ciebie o parę rozmów na jego temat na policji...

    --
    Olgierd
    "O ile oskarżenia przynoszą korzyść republice, to oszczerstwa przynoszą

  • 27. Data: 2004-02-17 22:43:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > tu dużo i naprawdę dużo można się od Ciebie dowiedzieć (nawet jeśli się
    > człowiek nie zgodzi, przynajmniej zacznie kombinować). Ale o etyce i

    Epidemia jakaś, czy co?

    Ja z nim tylko czasem wymianie zdanie na grupie. Co w tym nieetycznego
    może być? Co to ma wspólnego z etyką w ogóle? A już z moralnością, to nie
    wiem. Zawsze mi się to słowo jakoś wiązało tak z prowadzeniem się.

    W kwestii formalnej, to chciał bym zauważyć, że póki co, poza mniej lub
    bardziej otwartymi pomówieniami od różnych osób na tej grupie brak mi
    jakichkowliek racjonalnych przesłanek, by nabrać przekonania, że Arnold
    kogokolwiek skrzywdził. Co prawda jedna z osób - zastrzegając dane do
    mojej wiadomości - doniosła mi, że podobno jakieś postępowanie
    przygotowawcze się przeciwko temu człowiekowi toczy, no ale od wszczęcia
    postępowania do skazania, to droga daleka. A po za tym nie każdy, kto
    przekroczył prawo jest od razu godzien wiecznego potępienia.

    Zacząłem się zastanawiać, czy od jutra od każdego, z kim będę rozmawiał
    nie żądać świadectwa o niekaralności z KRK i świadectwa moralności
    wystawionego przez właściwego proboszcza. Może faktycznie w którymś
    momencie sobie zwichnę tak wspaniale zapowiadającą się karierę! :-)) W
    każdym razie Olgierd nie będzie miał już podstaw do zarzucania mi braku
    etyli i moralności. Tylko koledzy mogą na mnie patrzyć inaczej, a
    niektórzy przestać ze mną rozmawiać.

    Aha. Mam pytanie. czy ktoś może wyjaśnić publicznie z jakiego powodu
    znaczna część grupy sygnalizuje, że kontaktuje się w sprawie kolegi
    Arnolda z Policją? Czy to ma coś wspólnego z tą grupą, czy to tylko
    przypadek. Jak dobrze liczę, to Olgierd już chyba jesteś piątą osobą
    podnoszącą publicznie współpracę z Policją w tym zakresie. Mam oczekiwać w
    tej sprawie jakiejś pomocy prawnej jako osoba pisząca na tę grupę? Nie
    zaobserwowałem na grupie, by popełnił on tutaj jakieś przestępstwo, więc
    powyższy stan rzeczy zaczyna mnie nieco niepokoić. Czy może ktoś coś
    konstruktywnie w tym temacie wyjaśnić.

    Ta epidemia powoli zamienia tę grupę w grupę antybu... . Przerabialiśmy to
    bodaj w połowie zeszłego roku już raz. Jeszcze raz zaproponuję, bo już
    wówczas taka propozycja padła. Może tę część wątku przenieście sobie
    koledzy na jakąś inną grupę i tam do woli będziecie się tym problemem
    upajać. Nie obraźcie się, ale problem osoby Arnolda interesuje mnie tylko
    o tyle, o ile mogę komuś jakiś sposób w tej sprawie pomóc. Jeśli nie, to
    Arnold pozostaje jednym z wielu użytkowników tej grupy. Proponuję
    przejrzeć posty, a znajdziecie o wiele więcej osób bardzie powołanych do
    skazania na niebyt w moim czytniku zwany KF-em. Ja po prostu ich nie widzę
    i tyle.

  • 28. Data: 2004-02-18 20:46:19
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c0u7j7$52b$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

> [...]
    > bardziej otwartymi pomówieniami od różnych osób na tej grupie brak mi
    > jakichkowliek racjonalnych przesłanek, by nabrać przekonania, że Arnold

    Od kiedy oświadczenie pokrzywdzonego jest pomówieniem?

    > Co prawda jedna z osób - zastrzegając dane do
    > mojej wiadomości - doniosła mi, że podobno jakieś postępowanie
    > przygotowawcze się przeciwko temu człowiekowi toczy,

    Potwierdzam. I to nie jedno.

    > no ale od wszczęcia postępowania do skazania, to droga daleka.

    "Tego pana to my dobrze znamy"...

    > Jeśli nie, to Arnold pozostaje jednym z wielu użytkowników tej grupy.

    No comments :-((

  • 29. Data: 2004-02-19 00:43:31
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Od kiedy oświadczenie pokrzywdzonego jest pomówieniem?

    A kto jest pokrzywdzony? No bo jakoś ja nie widzę nikogo, kto by tak
    twierdził. Ty napsałeś, ze byłeś na Policji z czego wcale nei wynika, ze
    jesteś pokrzywdzony. Pozostali niedwuznaczeni dają do zrozumienia, ze go
    nie lubią. No ale dowodów za grosz.

  • 30. Data: 2004-02-19 20:11:37
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Robert Tomasik w wiadomości <news:c121k5$ca9$1@news.onet.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > A kto jest pokrzywdzony? No bo jakoś ja nie widzę nikogo, kto by tak
    > twierdził.

    Jam jest pokrzywdzony.
    EOT

    --
    Olgierd
    listel: cpt [kropka] hook [at] wp [kropka] pl