  • 11. Data: 2003-06-02 20:00:39
    Temat: Re: Ochrona plodu (pilne!!!!)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    W ferworze walki nie zauważyłem. W LEX-ie w Ustawie o planowaniu rodziny ten
    artykuł jest nadal "aktywny" i przyćma z powodu późnej pory spowodowała, że
    oczywiście powołałem się na nieistniejący obecnie przepis. Przepraszam za
    zamieszanie.

  • 12. Data: 2003-06-02 20:01:41
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:
    > Użytkownik "Maciej" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > sposob

    > Biegli się nie znają.Ty wiesz lepiej.

    Serdecznie Ci życze żebys raz jeden musiał sie procesować z lekarzem o
    błąd w sztuce.
    Serdecznie Ciu zycze abys przez rok szukał bieglego który ZGODZI SIĘ
    wydac opinię o postepowanieu kolegi-lekarza a w której napisze że
    wprawdzie pacjent mógł zyc gdyby zajęto się nim 24 godziny wczesniej ale
    to nie znaczy że lekarz zaniedbał obowiązki.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-06-02 20:17:07
    Od: "Yggdrasil" <y...@N...gazeta.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Serdecznie Ci życze żebys raz jeden musiał sie procesować z lekarzem o
    > błąd w sztuce.

    Bo to na pewno lekarz jest...

  • 14. Data: 2003-06-02 20:18:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

> [...]
    > wprawdzie pacjent mógł zyc gdyby zajęto się nim 24 godziny wczesniej ale
    > to nie znaczy że lekarz zaniedbał obowiązki.

    Dzięki za "życzenia".
    Dobrze to świadczy o twoim człowieczeństwie.Nigdy nie popełniłeś żadnego
    błędu w pracy.
    A może jesteś tylko niedojrzałym "teoretykiem" niue znającym życia a co za
    tym idzie pozbawionym tolerancji??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 15. Data: 2003-06-02 20:21:02
    Od: "Adam" <k...@i...pl>

    "Leszek" <l...@p...fm> wrote in message

    > Biegli się nie znają.Ty wiesz lepiej.

    Przeczytaj sobie do poduszki, no chyba ze jestes lekarzem - bo wtedy o tym
    dobrze wiesz.

    " Zmowa milczenia: lekarze kryją błędy kolegów"
    http://polityka.onet.pl/162,1120002,1,0,2401-2003-20
    ,artykul.html
    Krotki cytat:
    " "Lekarz nie powinien wypowiadać (...) niekorzystnej oceny działalności
    zawodowej innego lekarza lub dyskredytować go w jakikolwiek sposób". Art. 52
    kodeksu etyki lekarskiej. W Polsce lekarz, który dostrzega rażącą
    niekompetencję swego kolegi, ba, zaniedbanie prowadzące do śmierci pacjenta
    i domaga się wymierzenia sprawiedliwości, zachowuje się - w myśl kodeksu
    etyki lekarskiej - haniebnie. "

    "amerykański odpowiednik "paragrafu 52": "Lekarz powinien się zachowywać
    uczciwie wobec pacjentów i swoich kolegów i otwarcie ujawniać każdą
    niekompetencję czy defekt charakteru oraz demaskować tych, którzy dopuścili
    się oszustwa lub wprowadzili kogoś w błąd".

    A.

  • 16. Data: 2003-06-02 20:27:24
    Od: "Yggdrasil" <y...@N...gazeta.pl>

    Leszek <l...@p...fm> napisał(a):

    > Nigdy nie popełniłeś żadnego błędu w pracy.

    Taki saper na przykład, kiedy popełni błąd, traci prawo wykonywania zawodu.
    Dożywotnio :-)

  • 17. Data: 2003-06-02 20:33:57
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > Dzięki za "życzenia".
    > Dobrze to świadczy o twoim człowieczeństwie.Nigdy nie popełniłeś żadnego
    > błędu w pracy.

    To po prostu zwykła zazdrośc.
    Jak ja sie pomyle, słono za to płacę, chociaż z mojego powodu nikogo
    nogami do przodu nie wynoszą.
    Za mna żadna korporacja murem nie stoi, nie ma mi kto tyłka bronić,
    zawsze znajdzie sie biegły który nie zostawi na mnie suchej nitki jak
    cos mi nie pójdzie.
    Żaden kodeks "etyki" nie zakazuje mu mnie objechać jeżeli tylko jest za co.

    Tak... to zwykła zadrość.

    > A może jesteś tylko niedojrzałym "teoretykiem" niue znającym życia a
    co za
    > tym idzie pozbawionym tolerancji??

    Nie uzywaj słów których nie rozumiesz.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 18. Data: 2003-06-02 20:41:12
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Nie uzywaj słów których nie rozumiesz.

    Dobrze że chociaż Ty wiesz o czym piszesz.Na pohybel lekarzom.

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 19. Data: 2003-06-02 20:43:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Adam" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj sobie do poduszki, no chyba ze jestes lekarzem - bo wtedy o tym
    > dobrze wiesz.

    Jeśli założymy teorię spiskową która zakłada że żadnemu lekarzowi nie uda
    się winy udowodnić
    (bo sąd musi opierać się na opinii biegłego) to po co język strzępić??Znasz
    się lepiej na medycynie ??

    Pozdr
    Leszek

  • 20. Data: 2003-06-03 06:12:11
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > się winy udowodnić
    > (bo sąd musi opierać się na opinii biegłego) to po co język

    Trzeba zrobic wszystko, zeby taki przepis zlikwidowac. A to sie moze udac
    TYLKO wtedy, gdy CALE spoleczenstwo jasno sie wypowie a nie bedzie chowac
    glowe w piasek.

    --
    Kania
    GG: 299238