  • 1. Data: 2007-03-01 16:20:35
    Temat: Umowa o layout
    Od: "Pascal" <p...@g...pl>

    Dostałem zlecenie wykonania projektu www - layoutu. Nie chce aby
    klient mnie wykiwał wiec chce podpisać umowę. Tylko nie wiem jaka.
    Jestem nieletni (17 lat). Może ktoś zaproponować jakiś przykład? I
    jeśli klient mieszka daleko, mogę wysłać umowę poczta?

  • 2. Data: 2007-03-01 16:51:39
    Temat: Re: Umowa o layout
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Pascal napisał(a):
> [...]
    > Jestem nieletni (17 lat). Może ktoś zaproponować jakiś przykład? I
    > jeśli klient mieszka daleko, mogę wysłać umowę poczta?

    w kazdym miejscu grafiki wstaw napis niedajacy sie usunac, zamazac itp,
    i powiedz ze dostanie bez napisow po zaplacie.
    (to oprocz umowy)

    P.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 3. Data: 2007-03-01 17:11:20
    Od: qwertzu <q...@o...pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > w kazdym miejscu grafiki wstaw napis niedajacy sie usunac, zamazac itp,
    > i powiedz ze dostanie bez napisow po zaplacie.
    > (to oprocz umowy)
    To nie wiele da.
    Miałem kiedyś podobny problem. Kupiec się rozmyślił, a po jakimś czasie
    na jego serwerze serwis prawie identyczny jak ten z mojego projektu
    (zrobiony od nowa, ale w oparciu o mój projekt).

    Niestety nie miałem serca walczyć z oszustem. Proponuję wysłać sobie
    płytkę z projektem listem do siebie (paczkę położyć na półce i trzymać
    "w razie czego"). W razie walki masz dowód, że projekt zrobiłeś zanim
    pojawił się u odbiorcy. W przypadku oszusta jednak bez drogi prawnej
    się nie obejdzie....

    /qwertzu

  • 4. Data: 2007-03-01 18:47:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 1 Mar 2007 08:20:35 -0800, Pascal napisał(a):

    > Dostałem zlecenie wykonania projektu www - layoutu. Nie chce aby
    > klient mnie wykiwał wiec chce podpisać umowę. Tylko nie wiem jaka.

    Umowe o dzielo najlepiej.

    > Jestem nieletni (17 lat). Może ktoś zaproponować jakiś przykład? I
    > jeśli klient mieszka daleko, mogę wysłać umowę poczta?

    Możesz. Ale najpierw on Ci ja przysyla, a potem Ty podpisujesz i odsylasz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2007-03-02 12:24:35
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    qwertzu napisał(a):

> [...]
    > płytkę z projektem listem do siebie (paczkę położyć na półce i trzymać
    > "w razie czego"). W razie walki masz dowód, że projekt zrobiłeś zanim

    tralalala, raczej tylko dowod nadania listu (paczki). Potem mozesz
    opowiadac, ze w srodku byly dwie glowice jadrowe, ktore sam
    skonstruowales....

    pozdrawiam:-)

    ==> Bungo:-)

  • 6. Data: 2007-03-02 12:53:20
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Bungo napisał(a):

    > tralalala, raczej tylko dowod nadania listu (paczki). Potem mozesz
    > opowiadac, ze w srodku byly dwie glowice jadrowe, ktore sam
    > skonstruowales....

    przesylka zostaje otwarta dopiero w sadzie, sa specjalne koperty
    przeznaczone do czegos takiego

    P.