  • 41. Data: 2014-03-23 16:56:23
    Temat: Re: Obowiązek kablowania konstytucyjny.
    Od: Marek Wisniewski <m...@g...com>

    Am Donnerstag, 13. März 2014 08:50:16 UTC+1 schrieb Me:
    > Użytkownik "Smok Eustachy" napisał w wiadomości grup

    > Sąsiedzi na zachodzie nawet mandatu nie przysyłają tylko kartkę z numerem
    >
    > konta gdzie trzeba uregulować karę.

    Piszesz nieprawde.
    Jak mnie "blysneli" gdy jechalem autem na niemieckich numerach, kiedy mialem blende
    przeciwsloneczna bardzo nisko( twarz niewidoczna), to zadnego pisma do wlasciciela
    auta nie przyslali.
    Jak zdjecie bylo niewyrazne, to przysylali formularz z zaputaniem, czy wlasciciel
    auta zechce ujawnic , kto byl w tym czasie kierowca, czy nie ?
    Nie wiem, coby bylo, gdyby wlasciciel nie zechcial ujawnic.
    Swoja droga, w wielu firmach, samochody stoja i sa do uzytku przez wielu pracownikow.
    Wlasciciel ( szef firmy) nie musi wiedziec, kto akurat uzywal samochod w danym
    czasie.
    Dlaczego ma placic za czyjes przewinienia ?