  • 11. Data: 2006-06-06 11:15:23
    Temat: Re: Obijanie samochodu
    Od: kubus <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 6 Jun 2006 10:49:23 +0200, "Henry (k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    >KC Art. 415 nie wystarczy?
    >
    >Pozdrawiam,
    > Henry

    Jak do tej pory nikt nie odpowiedzial na zasadnicze pytanie: czy
    policja ma obowiazek udostepnic dane osobowe sprawcy szkody, bo tylko
    wobec konkretnej osoby moge zlozyc pozew do sady cywilnego.

    kubus

  • 12. Data: 2006-06-06 14:26:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kubus" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak do tej pory nikt nie odpowiedział na zasadnicze pytanie: czy
    > policja ma obowiązek udostępnić dane osobowe sprawcy szkody, bo
    tylko
    > wobec konkretnej osoby mogę złożyć pozew do sady cywilnego.

    Są dwie możliwości. Po pierwsza składasz zawidomienei o przestępstwie.
    wówczas jesteś stroną takiego postępowania i jeśli nawet zostanie
    zmożone, to poznasz dane potencjalnego sprawcy z akt sparwy, do
    których masz wgląd. Wersja druga, czyli wniosek do sądu, by sąd
    zarządał tych danych z Policji.