  • 1. Data: 2006-06-02 11:08:58
    Temat: gdzie sie kupuje ustawy
    Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl>

    Gdzie się kupuje ustawy np. prawo zamówień publicznych? Wiem, że to jest w
    necie ale ja chce w formie książkowej. Czy jakieś Empiki to mają, czy jakieś
    specjalistyczne księgarnie. Słyszałam, że w Katowicach jest jakiś sklep przy
    Sądzie Wojewódzkim. Czy ktoś ma może jeszcze jakieś inne namiary w okolicy
    Katowic, Sosnowca, Będzina?
    Pozdrawiam. Marta

  • 2. Data: 2006-06-02 11:20:22
    Temat: Re: gdzie sie kupuje ustawy
    Od: "earl" <e...@p...fm>

    w każdej wiekszej księgarni na półkach w dziale "prawo" :-)

  • 3. Data: 2006-06-02 11:30:05
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Ferne Oleane napisał(a):
    > Gdzie się kupuje ustawy np. prawo zamówień publicznych?

    Zapytaj Rywina ;)

    NMSP

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 4. Data: 2006-06-02 11:45:35
    Od: "A" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ferne Oleane" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy
    > Sądzie Wojewódzkim. Czy ktoś ma może jeszcze jakieś inne namiary w okolicy

    Ja tam ściągam z neta i co mi potrzebne drukuje ;)

  • 5. Data: 2006-06-02 13:07:46
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego>

    Dnia 02.06.2006 Ferne Oleane <f...@w...pl> napisał/a:

    > Gdzie się kupuje ustawy np. prawo zamówień publicznych?

    Grupa Trzymająca Władzę oferuje szeroki wybór ustaw zarówno gotowych, jak
    i sporządzanych na życzenie Zamawiającego. Szybkość-Pewność-Zaufanie. Nie
    czekaj! Try it! Buy it! Fly LOT!

    http://www.gtw.pl/
    --
    pozdrowienia

    Z.

  • 6. Data: 2006-06-02 17:24:41
    Od: "Lookasik" <l...@c...poczta.fm>

    napewno przy czesci a moze wszytskich sadach okregowych

  • 7. Data: 2006-06-02 20:53:59
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    Zależy, ile jesteś w stanie zaoferować. Ci parlamentarzyści są drozsi niż
    poprzedni, bo się jeszczze nie dorobili...

  • 8. Data: 2006-06-03 12:31:17
    Od: "stanley" <s...@c...pl>

    W artykule news:e5p6e4$alt$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Ferne Oleane z adresu <f...@w...pl> napisał(a):

    > Gdzie się kupuje ustawy np. prawo zamówień publicznych? Wiem, że to

    medialną chyba w Ministerstwie Kultury albo od GTW ...
    pozostale chyba w sejmie - idz i powiedz, ze jestes lobbysta
    to cie wpuszcza ... potem masz wolna reke ...

  • 9. Data: 2006-06-12 11:48:52

    Ferne Oleane <f...@w...pl> napisał(a):

    > Gdzie się kupuje ustawy np. prawo zamówień publicznych? Wiem, że to jest w
    > necie ale ja chce w formie książkowej. Czy jakieś Empiki to mają, czy jaki

    A probowalas przy w ksiegarni na Wydziale Prawa na Uniwersytecie Slaskim lub
    na Wydziale Nauk Spolecznych : oba na ulicy Bankowej w Katowicach

    Tyle ze wydanie ksiazkowe dotyczy zazwyczaj najpopularniejszych ustaw,
    dlatego polecam odwiedzenie stron wydawnict prawniczych typu BECK lub PARK i
    sprawdzenie, czy szukana ustawa jest w ogole wydana. pzdr