  • 11. Data: 2016-04-22 18:32:56
    Temat: Re: Obejscie ograniczenia handlu ziemią...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 18:27, Marek pisze:

    > Ależ bardzo łatwo, wystarczy zignorować, do czego gorąco cię namawiam.

    Nie, bo uznasz, że takie śmiecenie w sieci jest akceptowalne.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2016-04-22 19:10:56
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 14:49, Marek pisze:

    > Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Trzeba było nie czepiać się. Sam
    > sobie jesteś winny, że tak zostałeś potraktowany.
    >
    > Nie ma obowiązku odpowiadania, a ty już powinieneś najmniej się
    > odzywać za całokształt....

    Gdyby nie Liwiusz to ta grupa pewnie by upadła.
    Tylko Liwiusz jest obecnie na tej grupie wiarygodny.

    --
    animka

  • 13. Data: 2016-04-22 19:19:20
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 18:32:56 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    > Nie, bo uznasz, że takie śmiecenie w sieci jest akceptowalne.

    Myślę, że więcej zaśmieciłeś inicjując i ciągnąć tą idiotyczną
    dyskusję.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-04-22 19:27:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 22 Apr 2016 19:10:56 +0200, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:
    > Tylko Liwiusz jest obecnie na tej grupie wiarygodny.

    Tak, a swoją wiarygodność zbudował najczęściej wypowiadając się nie
    na temat.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2016-04-22 19:30:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-22 o 19:19, Marek pisze:

    > Myślę

    Nie wydaje mi się.

    eot.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-04-23 08:03:35
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby nie Liwiusz to ta grupa pewnie by upadła.
    > Tylko Liwiusz jest obecnie na tej grupie wiarygodny.

    Tak, jest jedynym który codziennie wypowiada się na grupie co najmniej 10 razy ;)

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2016-04-23 16:12:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 kwietnia 2016 19:27:20 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > Tak, a swoją wiarygodność zbudował najczęściej wypowiadając się nie
    > na temat.

    Ten typ tak ma.

  • 18. Data: 2016-04-25 23:55:28
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 22.04.2016 o 18:25, Marek pisze:

    > Mój znajomy np. zamiast ożenić się z dziewczyną założył z nią sp. z
    > o.o., (która ma z kolei udziały w jego innych spółkach). Uznał, że tak
    > lepiej zabezpieczy jej interesy niż instytucja małżeństwa.

    Być może w przyszłości, tylko LGBT będą zainteresowani małżeństwem.

  • 19. Data: 2016-04-29 14:23:56
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-04-22 o 19:10, Animka pisze:
    > Gdyby nie Liwiusz to ta grupa pewnie by upadła.
    > Tylko Liwiusz jest obecnie na tej grupie wiarygodny.

    Ciekawe czy jest ktoś komu Liwiusz rzeczywiście i rzeczowo pomógł.
    Zwykle tylko wyśmiewa się z ludzi nie rozumiejących "prawniczego slangu".

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2016-04-29 14:43:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 kwietnia 2016 14:24:41 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Ciekawe czy jest ktoś komu Liwiusz rzeczywiście i rzeczowo pomógł.
    Też się czasami nad tym zastanawiam
    Tym bardziej że często jego odpowiedzi są w stylu" "idź do prawnika zapłać 200 to
    pomoc uzyskasz"

    > Zwykle tylko wyśmiewa się z ludzi nie rozumiejących "prawniczego slangu".
    Sam często nie wie o czym pisze- nie tak dawno był watek dotyczący Allegro na którym
    się ładnie podłożył