  • 1. Data: 2016-04-21 15:48:35
    Temat: Karalny tort na sędzi za sprawę Kiszczaka
    Od: m...@g...com

    http://wiadomosci.onet.pl/slask/wiezienie-za-obrzuce
    nie-tortem-sedzi-w-sprawie-wujka/7bkqge

    Kiszczak rękami sądu msci się zza grobu nie tylko na Bolku...
    A może to element przykręcania śruby sPOłeczeństwu przez Palestrę?

  • 2. Data: 2016-04-21 19:27:56
    Temat: Re: Karalny tort na sędzi za sprawę Kiszczaka
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    >Kiszczak rękami sądu msci się zza grobu nie tylko na Bolku...
    >A może to element przykręcania śruby sPOłeczeństwu przez >Palestrę?

    Jestem obużona, wszycy wiemy, że najciemniej pod latarnią, i świat
    prawniczy jest najbardziej pszestępczą grupą zawodową, ale cuż z mojego
    obużenia?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2016-04-21 22:52:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-04-21 o 19:27, Stokrotka pisze:

    > Jestem obużona, wszycy wiemy, że najciemniej pod latarnią, i świat
    > prawniczy jest najbardziej pszestępczą grupą zawodową, ale cuż z mojego
    > obużenia?

    Tyle co z rozumu. Czyli nic.

    --
    Sonn

  • 4. Data: 2016-04-21 23:16:21
    Temat: Re: Karalny tort na sędzi (na sali sądowej) za sprawę Kiszczaka [ 2 miesiące -> 10 miesięcy ]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    m...@g...com pisze:
> [...]
    >
    > Kiszczak rękami sądu msci się zza grobu nie tylko na Bolku...
    > A może to element przykręcania śruby sPOłeczeństwu przez Palestrę?

    IMHO kara jest nieco za surowa ale nie jest przeraźliwie za surowa za
    rzucenie tortem w sędzie _na sali sądowej_ . To co się _powie_ o sędzi
    i sądzie poza salą sądową to w dużym stopniu wolność słowa jeśli się
    tylko "staranniej dobiera słowa". Takie nawet "symboliczne" naruszenie
    nietykalności cielesnej sędzi i to _na sali sądowej_ to coś co bardzo
    niewielu powinno się _opłacać_ .

    --
    A. Filip
    Pan Bóg stworzył wieś, a człowiek miasto. (Przysłowie polskie)

  • 5. Data: 2016-04-22 01:34:21
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "A. Filip"

> [...]

    tylko "staranniej dobiera słowa". Takie nawet "symboliczne" naruszenie
    nietykalności cielesnej sędzi i to _na sali sądowej_ to coś co bardzo
    ---
    Znaczy komu powinno się opłacać ? Albo czemu nie powinno jeśli komuś jednak
    powinno ?

  • 6. Data: 2016-04-22 19:39:14
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > IMHO kara jest nieco za surowa ale nie jest przeraźliwie za surowa za
    > rzucenie tortem w sędzie _na sali sądowej_ .

    Taaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
    a jak do mnie stszelali bez powodu na terenie sądu, i spałowali,
    i ci badndyci- policjanci łażą bez kary, to ok?

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)